9-5 vai passat?
Re: 9-5 vai passat?
ennen kuin lähden kokeilemaan turvaistuimen siirtoa taakse keskelle kuten, niin kysymys, onko vectorin etupenkkien selkänojat eri malliset kuin eskin linearissa ja rajoittavat turvaistuimen sopivuutta keskelle?
9-5 Aero Wagon -06
Itse olen myös suosinut selkämenosuuntaan istuimen asentamista taakse keskelle. Tosin meilläkin on sitten ollut korokkeet molemmin puolin takana. Taitaa olla kaikista turvallisinkin istua keskellä selkä menosuuntaan?
t. Mika
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Meillähän tehtiin juuri tuo ratkaisu, eli kuopus pantiin turvaistuimeen (Akta Graco Duoflex XTP) selkä menosuuntaan kuskin taakse. Kaksi muuta kulkevat siinä vieressä. Meikäläisellä on pituutta pauttiarallaa 178 cm, ja ajoasennon saa ihan kohtalaiseksi. 188 cm, hmm, voi olla hiinä ja hiinä.Peetu kirjoitti:Jatketaan vähän vanhaa topiccia...
Minkälaisia kokemuksia porukalla on turvaistuimista 9-5 wagonin takapenkillä? Tällä hetkellä meillä on passat variantin takapenkillä yksi turvaistuin ja yksi turvakaukalo, ja niin vaan on että ne ei sinne kunnolla mahdu! Turvakaukalo (jalustalla) on kuskin takana, ja aina kun sen kiinnittää tai irroittaa, pitää kuskin penkki siirtää etuasentoon. Turvaistuin on takana oikealla, ja pelkääjän penkki on jouduttu ottamaan sen verran eteen, että siinä en pysty istumaan juuri lainkaan (polvet suussa)...
Nyt ennen kun toinenkin poika siirtyy istumaan isompaan turvaistuimeen, pitäisi jotain ratkaisevaa keksiä, koska sen jälkeen minä en enään mahdu passattia ajamaan. Tilannetta tietysti helpottaisi jos saisi toisen istuimen käännettyä jo nassu menosuuntaan, mutta kun vielä pitäisi yrittää n. vuosi (ainakin ½ vuotta) mennä molemmat jakkarat selin...
Mahtuuko 9-5:sen takapenkille turvaistuin kuskin taakse selkä menosuuntaan, ja kuskiksi tällainen normaalikasvuinen, 188cm, isukki?
Saab 9-5 Wagon Linear 2.0t -02