Vetokoukun hinta ylläri

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Julle
"Hölösuu"

Re: Vetokoukun hinta ylläri

Viesti Kirjoittaja Julle »

[quote="sepe43"]Niin, merkkihuolloissakin on ihmisiä töissä, joku ollut vain kuukauden joku 10 vuotta, eikä ammattitaito ole silloin verrattavissa toisiinsa.

Kuinkas tuo on huomioitu laskutustunnin hinnassa?
9-5 Aero - 00
joukolainen
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja joukolainen »

Aivan, autotalon merkkihuollossa on usein eri merkejä ja kaikille merkeille löytyy se spesiaaliasentaja joka on erikoistunut omaan merkiinsä ja ainakin itse vaadin juuri tämän kaverin tekemään oman auton huollon. Toki asentajat tekevät myös ristiin hommia, mutta kannattaa selvittää tämä alan osaaja ja vaatia häntä. Hän käy huolto-organisaation uusimmissa koulutuksissa ja on selvillä tai ainakin pitäisi olla selvillä uusimmista ongelmista ja lääkkeistä niihin ja tietää niksit ns vanhoihin vikoihin. Ratkaisevinta taitaa olla ongelmien ratkaisussa asentajan merkkituntemuksen määrä vuosissa ja itse asenne työhön eli se ammattitaito.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 I 16 Kat
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Eski kirjoitti:Ei voi sitten kuin ihmetellä miksi merkkihuollossa tunaroivat puoli päivää tuollaisessa kiinteästi hinnoitellussa hommassa...

Eski
Tuohan on sitä kuuluisaa " valohoitoo" jonka asiaks kylläkin maksaa tavalla tai toisella...
Eski
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Eski »

Njoo pitää vaatia ensi kerralla koukun asennus tunnissa. Käytännössä sain tingittyä koukun auton hintaan, joten samapa tuo minulle, vaikka olisivat päivän asentaneet sitä...

Eski
900 I 16 Kat
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Eski kirjoitti:Njoo pitää vaatia ensi kerralla koukun asennus tunnissa. Käytännössä sain tingittyä koukun auton hintaan, joten samapa tuo minulle, vaikka olisivat päivän asentaneet sitä...

Eski
Tuossa tapauksessahan on aivan sama kuin kauan liike asentelee koukkua..
sepe43
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja sepe43 »

Ei muutakuin kyselemään töitä Saab liikkeestä jos orkkiskoukku farkkuun tunnissa menee, eiköhän siellä sellaiselle miehelle aina töitä löydy....Ja asiakkaan toki kannattaa käyttää omaa mekaanikkoaan, sehän se tuntee ko. tapauksen parhaiten, ei kai muuten tuotane autoa yli 200 km:n päästä vaik lähempänä olisi montakin liikettä, uskon että monella mekaanikolla on niitä omia asiakkaita niinkuin itsellänikin on. Mielelläni haluaisin nähdä kaveria koukkua laittamassa 9-5 :een tuntiin, itse kun ei ole tullut laitettua kuin 5 eri merkkiin, kolmilukuinen luku ei riitä asennettujen määräksi...Mutta tervetuloa vaan mekaanikoksi....:)
Vastaa Viestiin