Ohjaustehostimen nesteen lisäyksestä ei otettu lisähintaa

Kaiken kaikkiaan miellyttävä asiointi.
No jollain sentään hyvää sanottavaa tuosta puljusta, itse teetätin tuon "tarkastuksen" vetokoukun asennuksen yhteydessä, loppujen lopuksi vain toinen merkki (toinen kadonnut, myös takakontin kaukalomatto katosi kertaalleen aikaisemmin) vaihdettiin eikä mitään tarkastuksia kuulemma tehty(???). Toisen merkin vaihtavat ilmeisesti ensi viikolla. Pitää varmaan soittaa etukäteen, ovatko hukanneet myös sen uudestaan tilatun merkin...Q.Atro kirjoitti:Oulun AutoÅströmillä merkin vaihto pelasi hyvin.
Huoltoajan sai seuraavalle viikolle ja merkitkin löytyi.
Samassa ilmastointihuolto aineineen hintaan 89€.
EN tiedä menekö viisastelun puolelle, mutta eikös se ole 9-5 malleissa öljynpaineen valo, eikä määrän? Ja öljyä kannattaa pitää sen verran ettei se syty. Tulee meinaan hieman kalliimmaksi jos vasta silloin öljyä lisää.Wagonisti kirjoitti:En olisi valittanut mikäli öljyvalo olisi syttynyt, sikäli mikäli olisi syttynyt. Eikös tarjouksessa lue että TARKISTUS? Eihän esim. jarrupalojakaan kysymättä vaihdeta! Harmittaa se ku luuleen merkkien vaihdon ja TARKASTUKSIEN maksavan 30€ ja käteen saatkin lähes 50% isomman laskun.
Tuo jäi itselläkin mietityttämään kun kävin tuolla "merkkihuollattamassa". Tiskillä vielä avainten luovutuksen yhteydessä juttelin itse keväthuollosta, mutta tiskin toisella puolen taas puhuttiin ainoastaan merkkien vaihtamisesta. Kuitissakin mainittiin ainoastaan merkkien vaihto. No, eipä siinä, kohtuullinen hintahan se on pelkistä pinsseistäkin tuo 30e, mutta omituista että postilaatikosta kolahtaneeseen kirjeeseen verraten oli merkkihuollon näkemys nuin erilainen.T.L kirjoitti:...eikä mitään tarkastuksia kuulemma tehty...
Tässä ehkä enempi kysymys periaatteesta, mainosten lupaukset suuria, käytännön toteutus surkeaMaikki kirjoitti:Itse tarkastuksilla ei väliä kun jokainen jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä osaa itsekin nuo katsoa jos vain viitseliäisyyttä riittää![]()
Eipä tuo odotus haittaa kun hinta on sama.
Pyrin itse samaan, mutta mikä tärkeintä, annan palautetta ko. yrityksille esimerkiksi sähköpostilla. Parhaimmissa tapauksissa asia on johtanut jonkinlaiseen hyvitykseen, vaikka en sitä ole erikseen nimenomaisesti pyytänyt. Toisissa tapauksissa vastaus on ollut Mooses-Lipposen sanoja lainatakseni tyyliin "so what?". Ja kolmansissa taas ei ole tullut minkäänlaista vastausta.V.J.S kirjoitti:Meikäläinen on ainakin sen verran ikävä asiakas, että jos koen saaneeni huonoa kohtelua edes yhdenkin kerran, en kyseiseen putiikkiin mene enään koskaan asioimaan jos vain vaihtoehtoja löytyy.