Mulle tosin aivan sama, Porissa vaihtoivat kasetit aikanaan kun epäilivät kabiinin bensanhajun johtuvan sytytyksestä
Asiakastyytyväisyysohjelma
-
Brewmaster
- "Kaasari"
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:47
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Kuulemma V6sia tämä homma koskee vain 01-mallisia, GM on vahingossa lähettänyt lappuja muillekin (esim allekirjoittaneelle joka kävi "hupiajelulla" Espoossa).
Mulle tosin aivan sama, Porissa vaihtoivat kasetit aikanaan kun epäilivät kabiinin bensanhajun johtuvan sytytyksestä
Faija omisti auton silloin eikä juuri laskujen suhteen kysellyt...
Mulle tosin aivan sama, Porissa vaihtoivat kasetit aikanaan kun epäilivät kabiinin bensanhajun johtuvan sytytyksestä
9-5 3.0 tid. 3:s 9-5, 5:s Saab.
Porilainen savossa.
Porilainen savossa.
huohotus
Kutsu tuli boksin tark./vaihtoon. Joskus pölläyttää sinistä savua kun käynnistää autotallista. Oliko joku öljyloukun tarkistus/huohotin ongelma myös sellainen toimenpide jonka voisi katsoa "takuun" piikkiin samalla.
98700 km mittarissa enimmäkseen matka-ajoa 9-5 2.0t w -01.
98700 km mittarissa enimmäkseen matka-ajoa 9-5 2.0t w -01.
Aamulla käväisin tarkistuksessa, ei vaihdettu. Auton entisessä elämässä vuonna 2004 vaihdettu kasetti oli ok (tai siis ei ollut sarjanumero vaihdettavien joukossa).
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia A ja B
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia A ja B
Juu, tai ottaa valokuvan, kuten itse tein ja suoritin tarkistuksen puku päällä. Käytinpä ihan leiman takia huollossa, helpompi taas tarvittaessa kiistellä varaosien kestävyydestä ja korvausvelvollisuudesta ...
Itse asiassa, elättelin toiveita, että se ois vaihdettu ja ois päästy väittelemään, miksi ehjä tuote vaihdetaan ns. varmuuden vuoksi.
Itse asiassa, elättelin toiveita, että se ois vaihdettu ja ois päästy väittelemään, miksi ehjä tuote vaihdetaan ns. varmuuden vuoksi.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia A ja B
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia A ja B
Kävin minäkin kyyläämässä kasetin sarjanumerot uuden toivossa. Turha mennä merkkidiilerille kinuamaan. Oman kasetin sarjanumero alkaa G:llä ja näköjään vain nuo B-, C- ja D- sarjalaiset uusitaan. Kiitoksia tarkistussarjasta.Eski kirjoitti:Onko vanhan kasetin sarjanumero B083821 - B096117, C048743 - C072404, D000000 - D336210.
Eski
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Alkuperäisen kasetin vaihdoin itse pois kun mittarissa oli 190 tkm. Hyvin kesti siihen asti ja nyt se on takakontissa varalla. Nyt pellin alla jonkin aikaa sitten foorumin myyntipalstalta ostettu "käytetty" iskemätön kasetti. Toivoin että tämä olisi ollut sitä vaihtosarjaa...9-5T kirjoitti:Ei muuta kuin ostoilmoitus sopivasta kasetista jollei autoosi ole jo vaihdettutami kirjoitti:Kävin minäkin kyyläämässä kasetin sarjanumerot uuden toivossa. Turha mennä merkkidiilerille kinuamaan. Oman kasetin sarjanumero alkaa G:llä ja näköjään vain nuo B-, C- ja D- sarjalaiset uusitaan. Kiitoksia tarkistussarjasta.Eski kirjoitti:Onko vanhan kasetin sarjanumero B083821 - B096117, C048743 - C072404, D000000 - D336210.
Eski
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Ei ole, valitettavasti.9-5T kirjoitti:Eikö se alkupeäinen takakontissa oleva ole viallista sarjaa?tami kirjoitti:Alkuperäisen kasetin vaihdoin itse pois kun mittarissa oli 190 tkm. Hyvin kesti siihen asti ja nyt se on takakontissa varalla. Nyt pellin alla jonkin aikaa sitten foorumin myyntipalstalta ostettu "käytetty" iskemätön kasetti. Toivoin että tämä olisi ollut sitä vaihtosarjaa...9-5T kirjoitti: Ei muuta kuin ostoilmoitus sopivasta kasetista jollei autoosi ole jo vaihdettu
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
-
farkkupoika
- "Kaasari"
- Viestit: 13
- Liittynyt: Pe Marras 11, 2005 11:52
- Paikkakunta: Uusikaupunki
Käyntinpä Aeron vuosihuollossa ja samalla vaihdettiin sytytyskasetti sekä tulpat ja päivitettiin moottorin ja vaihteiston softat. Vielä kun vaihtoivat hiljaiset kitkarenkaat alle, niin onpa kuin eri autolla ajelisi.
Vaihteiston käytös on huomattavasti pehmeämpää ja mäkisillä teillä ajaessa mennään sitkeästi viitosvaihteella paikoissa, joissa laatikko ennen vaihtoi pienempää (tai avasi momentinmuuntimen lukon, tiedä hänestä). Saa nyt sitten nähdä, "oppiiko" se taas pahoille tavoille pikkuhiljaa, mutta jos nykymeno jatkuu, niin kyllä kannatti softien päivitys.
Huollon mukaan kaikki näytti hyvältä ja lähiaikoina tehdään vielä huohotinpäivitys - kyllä kelpaa taas ajella
)
Vaihteiston käytös on huomattavasti pehmeämpää ja mäkisillä teillä ajaessa mennään sitkeästi viitosvaihteella paikoissa, joissa laatikko ennen vaihtoi pienempää (tai avasi momentinmuuntimen lukon, tiedä hänestä). Saa nyt sitten nähdä, "oppiiko" se taas pahoille tavoille pikkuhiljaa, mutta jos nykymeno jatkuu, niin kyllä kannatti softien päivitys.
Huollon mukaan kaikki näytti hyvältä ja lähiaikoina tehdään vielä huohotinpäivitys - kyllä kelpaa taas ajella