Mulle tosin aivan sama, Porissa vaihtoivat kasetit aikanaan kun epäilivät kabiinin bensanhajun johtuvan sytytyksestä

Kävin minäkin kyyläämässä kasetin sarjanumerot uuden toivossa. Turha mennä merkkidiilerille kinuamaan. Oman kasetin sarjanumero alkaa G:llä ja näköjään vain nuo B-, C- ja D- sarjalaiset uusitaan. Kiitoksia tarkistussarjasta.Eski kirjoitti:Onko vanhan kasetin sarjanumero B083821 - B096117, C048743 - C072404, D000000 - D336210.
Eski
Alkuperäisen kasetin vaihdoin itse pois kun mittarissa oli 190 tkm. Hyvin kesti siihen asti ja nyt se on takakontissa varalla. Nyt pellin alla jonkin aikaa sitten foorumin myyntipalstalta ostettu "käytetty" iskemätön kasetti. Toivoin että tämä olisi ollut sitä vaihtosarjaa...9-5T kirjoitti:Ei muuta kuin ostoilmoitus sopivasta kasetista jollei autoosi ole jo vaihdettutami kirjoitti:Kävin minäkin kyyläämässä kasetin sarjanumerot uuden toivossa. Turha mennä merkkidiilerille kinuamaan. Oman kasetin sarjanumero alkaa G:llä ja näköjään vain nuo B-, C- ja D- sarjalaiset uusitaan. Kiitoksia tarkistussarjasta.Eski kirjoitti:Onko vanhan kasetin sarjanumero B083821 - B096117, C048743 - C072404, D000000 - D336210.
Eski
Ei ole, valitettavasti.9-5T kirjoitti:Eikö se alkupeäinen takakontissa oleva ole viallista sarjaa?tami kirjoitti:Alkuperäisen kasetin vaihdoin itse pois kun mittarissa oli 190 tkm. Hyvin kesti siihen asti ja nyt se on takakontissa varalla. Nyt pellin alla jonkin aikaa sitten foorumin myyntipalstalta ostettu "käytetty" iskemätön kasetti. Toivoin että tämä olisi ollut sitä vaihtosarjaa...9-5T kirjoitti: Ei muuta kuin ostoilmoitus sopivasta kasetista jollei autoosi ole jo vaihdettu