No niin, nyt löyty vihdoin vika. Piretääs asiantuntijoita hetki vielä jännityksessä mutta veikkauksia voi tähän esittää mikä näistä oli lopullinen syy tuohon pätkimiseen käynnin yhteydessä sekä siihen ettei öljy pysyny öljypohjassa. Alla luetellut vaihtoehdot perustuvat niihin vinkkeihin joita olen täältä saanut, mukana toki todellinen syykin
a) viallinen syttyboksi
b) kosteutta bensassa
c) viallinen bensapumppu
d) turbo
e) jako pielessä, imupuoli
f) mäntä (tai useampi) halaki
g) viallinen huohotinletkun takaiskuventtiili
h) pakoventtiili rikki
i) jako pielessä, pakopuoli
j) öljypumppu rikki
k) kaasutinkotelossa roska
l) venttiilikopasta kaasutinkotelolle menevä takaiskuventtiili
Aiemmin lupaamani löytöpalkkion annan sille henkilölle, joka yksityisviestillä kertoi tämän Saab-korjaamon yhteystiedot missä vika saatiin kuntoon
