![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
95
Re: 95
EX 9-5 2.3t -98
Re: 95
Heh, jos teho tuntuu riittämättömältä niin YV:llä sitä voi täältäkin kysyä lisää.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 95
Aloitettiin silloin -70 luvulla 65hevosen voimalla (96) riittti aivan mainiosti aluksi, nyt kylläkin on pari sataa heposta lisää. Kai silläkin pitäs keretä kun korkein sallittu nopeus on esim. täällä pohjolassa 120km/t. Sakkoja sain jo 4km ¨ylinopeudesta!¨, kun alennus oli laskettu.jcarlson kirjoitti:Heh, jos teho tuntuu riittämättömältä niin YV:llä sitä voi täältäkin kysyä lisää.
Suosittelen rata ajoa jos tarttee tuntee vauhdin fiilistä!!!
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: 95
Kyllä tuosta kiihtyvyydestä sakotetaan jos jälkeen jää mustaa viivaa:-)jcarlson kirjoitti:Kiihtyvyydestä ei sakoteta eikä ylinopeudesta jos siitä ei jää kiinni.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: 95
No siksi pitikin hommata neliveto.jyyrä kirjoitti:Kyllä tuosta kiihtyvyydestä sakotetaan jos jälkeen jää mustaa viivaa:-)jcarlson kirjoitti:Kiihtyvyydestä ei sakoteta eikä ylinopeudesta jos siitä ei jää kiinni.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 95
jcarlson kirjoitti:No siksi pitikin hommata neliveto.jyyrä kirjoitti:Kyllä tuosta kiihtyvyydestä sakotetaan jos jälkeen jää mustaa viivaa:-)jcarlson kirjoitti:Kiihtyvyydestä ei sakoteta eikä ylinopeudesta jos siitä ei jää kiinni.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
BMW E90 330da
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Exät Saab 900-85,Opel Ascona B-80,Saab 900i-88,Saab 900T-95,Saab 9-5-98,Subaru Impreza GT MY99
Re: 95
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että tarkasta huohotinpäivitys ja muista vaihtaa öljyt ajoissa, varsinkin ennen talventuloa. Säätyy moottorin vaihdolta tai konerempalta.Rodriquez kirjoitti:Ostinpa ekaksi autoksi 9-5 vm 2000 2.3t. Oisko jotai eirityistä mitä pitäis tietää kyseisestä autosta?
Toinen omakohtainen huomionkohde on polttoainepumppu. Menee öbaut 200th:n kohdalla. Itse vaihdoin etupainotteisesti, ettei jää tien päälle. Nimim. tonnarilla kävi näin.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Re: 95
aivan vauhtia reippaasti yli rajoituksen ohitus kaistalla ja poliisi kytiksessä jarrut pohjaan kun ketään ei takaa tullut jolloin rekka tuli sopivasti poliisien ja minun väliin ja säästyin sakoiltajcarlson kirjoitti:Kiihtyvyydestä ei sakoteta eikä ylinopeudesta jos siitä ei jää kiinni.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007