Hirsch saab jälleen myynnissä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Need 4 Speed
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Need 4 Speed »

Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan. :D Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö... :D :D
Volvo V50 T5
OA
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 16:20
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja OA »

Kävin viime viikonloppuna ajaas tampereella
kun oli toi Saab TurboTour hirsch:iä.
Kulki ihan kiitettävästi, kun on tottunut ajamaan
9-5 2,0t:tä. :oops:
Minkä hintanen muuten toi 305 hv hirsch on :?:
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Need 4 Speed kirjoitti:Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan. :D Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö... :D :D
Vallan mainio reissu olikin. Tuli nähtyä niin paljon kaikkea hienoa, että ei oikein vieläkään ymmärrä. On tässä jo tovin pitänyt kirjoittaa pieni juttu tuosta matkasta, mutta en vain oo saanu aikaan sitä.

Heh, sinne sitten vain. Sveitsi on täynnä kameroita, että älä siellä sitten testaile tehoja, vasta saksassa ;)
STCF #3
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

Viesti Kirjoittaja jari »

lahdessa ilmoitti 305 hirssille hinnaksi n.78000 euroa mikä ei mielestäni ole kallis lainkaan,mulla vaan on liian vähän rahaa :lol:
Need 4 Speed
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Need 4 Speed »

Speedou....kiitos vinkistä. Täytyy koettaa ajaa ne ensimmäiset kilometrit pidätellen, kunnes pääsee Saksan puolelle. :twisted: :twisted:

305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.

Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.) :D

Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....

Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua.... :?
Volvo V50 T5
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ei kuulosta yhtään hullummalta. Sitten maistuukin paluumatkalla baanat hyvin 8)
STCF #3
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Speedou kirjoitti:Ei kuulosta yhtään hullummalta. Sitten maistuukin paluumatkalla baanat hyvin 8)
Niinpä, varsinkin jos se ei jäis siihen 305hp kun sinne asti vaivautuu, omaa softaa :wink:
Kun katsoin ton hirch pellin alle niin downpipe oli 2,5 tuuman luokkaa.
9-3.1972
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...

Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
barum
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 13:50

Viesti Kirjoittaja barum »

Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...

Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023

Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.

http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?sub ... cle=110688

http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/210677.jpg

-barum
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Niinpäs näyttää olevan sama Saab kuin tuulilasin testissäkin.....Olis toi kyllä aika makee peli.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Taitaa vähän väärin lukea tossa ilmoituksessa, ainakin tossa yhdessä kohtaa kun lukee, että vaihteisto on manuaali ja toisessa kohtaa että automaatti.

Mutta eikös tossa automaattilaatikko ole.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
barum
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 13:50

Viesti Kirjoittaja barum »

Tuha kirjoitti:Mutta eikös tossa automaattilaatikko ole.
On.

-barum
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

barum kirjoitti:
Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...

Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023

Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.

Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaan :oops: .
Corvette C5
barum
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 13:50

Viesti Kirjoittaja barum »

to4 kirjoitti:Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaan :oops: .
Pitää, pitää, mutta ongelma on näissä "esittelyautoissa" usein siinä, ettei koneen (ja miksei vaihdelaatikonkin) anneta lämmitä täysin käyntilämpötilaan, vaan polkeminen alkaa heti. Toisekseen, jotta tiukka 0-100 km/h aika saadaan, tarvitaan useampia yrityksiä, jotka ovat kuitenkin aika rajuja, tässä tapauksessa automaatti tietysti loiventaa rasituksia kytkimen side stepping:iin verrattuna.

Toki noin periaatteessa voi tällaisesta kulkineesta saada ihan hyvän yksilön joka on "viimeistelty" maahantuojan toimesta mahdollisimman mallikelpoiseksi lehden koeajoa varten.

-barum
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4953
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä

Viesti Kirjoittaja Tuha »

barum kirjoitti: Toki noin periaatteessa voi tällaisesta kulkineesta saada ihan hyvän yksilön joka on "viimeistelty" maahantuojan toimesta mahdollisimman mallikelpoiseksi lehden koeajoa varten.

-barum
Tuulilasi lehdestä lainattua tekstiä: "No, miten on: melkein vai aivan liikaa? Kokeilemamme yksilö oli automaattivaihteinen. Luulenpa, että maahantuoja antoi meille ajoon juuri tomaatin siksi, että automaattilaatikon momentinmuunnin suitsii huimaa vääntöä ja tehoa juuri sopivasti. Voisi sanoa, että automaatin kanssa 305 hevosvoimaa on melkein liikaa."
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Vastaa Viestiin