Hirsch saab jälleen myynnissä
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
- Paikkakunta: Kerava
Vallan mainio reissu olikin. Tuli nähtyä niin paljon kaikkea hienoa, että ei oikein vieläkään ymmärrä. On tässä jo tovin pitänyt kirjoittaa pieni juttu tuosta matkasta, mutta en vain oo saanu aikaan sitä.Need 4 Speed kirjoitti:Speedou... aika mukavan näköinen reissu eurooppaan. Taitaa tulla itsellä sama eteen kun Herra Rene Hirsch teki niin hyvän tarjouksen 305 heppaisesta paketista... St. Galleniin taitaa tulla lähtö...
Heh, sinne sitten vain. Sveitsi on täynnä kameroita, että älä siellä sitten testaile tehoja, vasta saksassa
STCF #3
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 55
- Liittynyt: Su Maalis 21, 2004 19:24
- Paikkakunta: Kerava
Speedou....kiitos vinkistä. Täytyy koettaa ajaa ne ensimmäiset kilometrit pidätellen, kunnes pääsee Saksan puolelle.
305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.
Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.)
Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....
Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua....
305 heppainen paketti olisi täällä päässä maksanut (tehopaketti+jarrut+alusta+korisarja - etuspoikka ja 18"vanteet jotka mulla jo on) 16800 euroa + asennus + maalaus, eli varmaan jonnekin 25000 euron paikkeille olisi asettunut.
Sain Hirschiltä suoraan tarjouksen 14152 euroa (siis sisältää asennukset ja maalaukset ym.)
Hintaero selittyy osaksi sillä että Sveitsin ALV on vain reilut 7%. Kyllähän se meno sinne maksaa, mutta tuleepahan varmaan hauska reissu samaan hintaan....
Kunhan vain saisi tuon rahoituksen vielä jotenkin hoidettua....
Volvo V50 T5
Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...
Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023
http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?sub ... cle=110688
http://www.tuulilasi.fi/mediabank/images/210677.jpg
-barum
Niinpäs näyttää olevan sama Saab kuin tuulilasin testissäkin.....Olis toi kyllä aika makee peli.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Taitaa vähän väärin lukea tossa ilmoituksessa, ainakin tossa yhdessä kohtaa kun lukee, että vaihteisto on manuaali ja toisessa kohtaa että automaatti.
Mutta eikös tossa automaattilaatikko ole.
Mutta eikös tossa automaattilaatikko ole.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaan .barum kirjoitti:Heh, vai "1. omistaja"... tuohan on mm. Tuulilasilla koeajossa ollut kippo, jolla pojat oli polttaneet kumia yms. mukavaa, ja kiihtyihän se 6.4s 0-100 km/h luistonesto päällä vaikka olikin automaatti.Tuha kirjoitti: Taas on Hirch Saab 9-5 myynnissä...
Tuossa linkki: http://www.okauto.fi/auto.php?id=3087023
Corvette C5
Pitää, pitää, mutta ongelma on näissä "esittelyautoissa" usein siinä, ettei koneen (ja miksei vaihdelaatikonkin) anneta lämmitä täysin käyntilämpötilaan, vaan polkeminen alkaa heti. Toisekseen, jotta tiukka 0-100 km/h aika saadaan, tarvitaan useampia yrityksiä, jotka ovat kuitenkin aika rajuja, tässä tapauksessa automaatti tietysti loiventaa rasituksia kytkimen side stepping:iin verrattuna.to4 kirjoitti:Kyllähän Saabin nyt pittää pientä kumenpolttoa kestää. Ite tullee välillä rääkättyä vanhusta viimesen päälle huolella, kun oikein ruppee lapsettamaan .
Toki noin periaatteessa voi tällaisesta kulkineesta saada ihan hyvän yksilön joka on "viimeistelty" maahantuojan toimesta mahdollisimman mallikelpoiseksi lehden koeajoa varten.
-barum
Tuulilasi lehdestä lainattua tekstiä: "No, miten on: melkein vai aivan liikaa? Kokeilemamme yksilö oli automaattivaihteinen. Luulenpa, että maahantuoja antoi meille ajoon juuri tomaatin siksi, että automaattilaatikon momentinmuunnin suitsii huimaa vääntöä ja tehoa juuri sopivasti. Voisi sanoa, että automaatin kanssa 305 hevosvoimaa on melkein liikaa."barum kirjoitti: Toki noin periaatteessa voi tällaisesta kulkineesta saada ihan hyvän yksilön joka on "viimeistelty" maahantuojan toimesta mahdollisimman mallikelpoiseksi lehden koeajoa varten.
-barum
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.