viritys

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

viritys

Viesti Kirjoittaja jari »

Saab 9-5 Aero 230hp 2000 > 950.00 €
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 252hp ja 401Nm, PPC:llä 274hp (+22hp) ja 434Nm (+33Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritys-ohjelman. Ohjemointi kestää n.5-10minuuttia jonka jälkeen auto on valitsemassa tilassa. Tuotteella vältytään mahdollisilta lastuvaihdon aiheuttamilta ongelmilta sekä autoon ei jää jälkiä ohjelmoinnista. Autoihin:
SAAB-9-5

tälläinen olisi doc powerilla myynnissä :oops:
voisiko tälläisen ostaa "kimpassa" ja jakaa kulut" :oops:
tekeekö tällä loppujen lopuksi mitää? :oops:
onks kellää "vanhaa 9-5 aeroa" joka olisi kiinnostunut jakaa kuluja? :oops:
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Re: viritys

Viesti Kirjoittaja tevisu »

jari kirjoitti:Saab 9-5 Aero 230hp 2000 > 950.00 €
BSR:n mittaamia tuloksia: vakio 252hp ja 401Nm, PPC:llä 274hp (+22hp) ja 434Nm (+33Nm). BSRn valmistamalla PPC-yksiköllä voi omistaja itse ohjelmoida autonsa ohjainyksikköön joko vakio- tai viritys-ohjelman. Ohjemointi kestää n.5-10minuuttia jonka jälkeen auto on valitsemassa tilassa. Tuotteella vältytään mahdollisilta lastuvaihdon aiheuttamilta ongelmilta sekä autoon ei jää jälkiä ohjelmoinnista. Autoihin:
SAAB-9-5

tälläinen olisi doc powerilla myynnissä :oops:
voisiko tälläisen ostaa "kimpassa" ja jakaa kulut" :oops:
tekeekö tällä loppujen lopuksi mitää? :oops:
onks kellää "vanhaa 9-5 aeroa" joka olisi kiinnostunut jakaa kuluja? :oops:
PPC yksikköä ei voi käyttää kuin yhdessä autossa. Et voi jakaa softaa purkilla kavereille.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Toihan tarkoittaa sitä, että softavekotinta ei voi myydä eteenpäin koskaan ikinä? Vanhan liiton T7 vaihto-operaatio taitaa tullakin sitten pitkän päälle halvemmaksi. Kyllä vanhasta softapurkista aina sen 400e saa myydessä.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

peinu kirjoitti:Toihan tarkoittaa sitä, että softavekotinta ei voi myydä eteenpäin koskaan ikinä? Vanhan liiton T7 vaihto-operaatio taitaa tullakin sitten pitkän päälle halvemmaksi. Kyllä vanhasta softapurkista aina sen 400e saa myydessä.
Juuri niin. :wink:
jari
"Aero"
Viestit: 401
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:30
Paikkakunta: 81720

-

Viesti Kirjoittaja jari »

saisiko tuohon softavekottimeen "ladattua"aina uusimmat viritykset tarpeen mukaa? ja talveksi "economy" asetukset kuten juuri autokoulun suorittaneelle vaikka 90 vanhaa heppaa ettei lähde mopo käsistä?
Vastaa Viestiin