Aero ja tulpat
Aero ja tulpat
04 Aero johon huomenna päivitellään softaa.Autossa käyttiksen mukaiset
stidit NGKPFR6H100.Toimiiko noilla ja jos ei niin mikä olisi suositus?
stidit NGKPFR6H100.Toimiiko noilla ja jos ei niin mikä olisi suositus?
Re: Aero ja tulpat
Riippuu mihin asti sitä päivitellään.
Yleinen suositus perus virityskäytössä autoosi ja lähes kaikkiin muihinkin bensaturboihin (9000 >=93, NG900, OG9-3, NG9-3, OG9-5) pois lukien 9-3SS/SC/Cab >=03 on NGK BCPR7ES-11. Kovempiin vehkeisiin sitten kasit eli NGK BCR8ES. Raja tais olla jossain ~350 hujakoilla.
Yleinen suositus perus virityskäytössä autoosi ja lähes kaikkiin muihinkin bensaturboihin (9000 >=93, NG900, OG9-3, NG9-3, OG9-5) pois lukien 9-3SS/SC/Cab >=03 on NGK BCPR7ES-11. Kovempiin vehkeisiin sitten kasit eli NGK BCR8ES. Raja tais olla jossain ~350 hujakoilla.
Re: Aero ja tulpat
...ja tuo -11 tarkoittaa tuolla jäljessä kärkiväliä, eli 1,1mm, joka kannattaa tarkastaa valmiiksi säädetyistäkin. Omien kokemusten mukaan heittoa ollut pahimmillaan 0,3mm suuntaan taikka toiseen, joka jo tekee oikeasti eroa kulkuun.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: Aero ja tulpat
Biopower-softalle BCPR7ES-11.
Re: Aero ja tulpat
Stage1 ja eteenpäin Aeroon suosittaisin BCPR7ES-11 (tai vastaava 7 lämpöarvon platina jos jostain löytää).
2008 päivityksellä vakitulpat vielä ok.
2008 päivityksellä vakitulpat vielä ok.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Aero ja tulpat
08 päivitys maltillisella kutittelulla suoritettu.Kelien lämmetessä sitten
uutta tulppaa.Kiitokset asiantuntevista faktoista.Erityiskiitos työn suorittajalle.Näköjään läppärillä voi tehdä muutakin kun tsiigailla pornoa.Ja tärkein pointtihan tässä oli tuo kulutuksen pieneneminen vai miten se nyt meni.
uutta tulppaa.Kiitokset asiantuntevista faktoista.Erityiskiitos työn suorittajalle.Näköjään läppärillä voi tehdä muutakin kun tsiigailla pornoa.Ja tärkein pointtihan tässä oli tuo kulutuksen pieneneminen vai miten se nyt meni.
Re: Aero ja tulpat
Lainaan aihetta,mitä hyötyä tuosta 08 aeron softasta olisi jos sen laittaisi 2000 malliseen aeroon?Tehoa tulee vähän lisää, mutta onko jotain haittapuolia?
Re: Aero ja tulpat
Liikaa tehoaST1972 kirjoitti:Lainaan aihetta,mitä hyötyä tuosta 08 aeron softasta olisi jos sen laittaisi 2000 malliseen aeroon?Tehoa tulee vähän lisää, mutta onko jotain haittapuolia?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Saab 9-5 2.3t Vector -06
Saab 9-5 AERO -00 ex
#4489
Saab 9-5 AERO -00 ex
#4489
-
- "Viggen"
- Viestit: 614
- Liittynyt: Ti Touko 17, 2005 17:59
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Aero ja tulpat
ST1972 kirjoitti:Lainaan aihetta,mitä hyötyä tuosta 08 aeron softasta olisi jos sen laittaisi 2000 malliseen aeroon?Tehoa tulee vähän lisää, mutta onko jotain haittapuolia?
Suurin muutos kaasupolkimeen reakointi= ylinopeussakkoja helpompi saada.georgahti kirjoitti:liikaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itsellä 6 platinat jo edellisessä aerossa hirschin softalla ja hyvin kestivät.
900 cc (S) T16 91
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447
900 cabriolet T16 88
9-5 aero 04
ford mustang 289 65
Jäsen 2447