Ohjauspylvään rakenne / modifointi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
pka
"Saabisti"
Viestit: 101
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:35
Paikkakunta: Suur-Tampere

Ohjauspylvään rakenne / modifointi

Viesti Kirjoittaja pka »

Femmaa on tullut koeajettua vuosien saatossa useamman kerran, mutta lopputulos on ollut aina sama. Epästandardilla ruuminrakenteellani ratti jää niin kauas, että järkevää ajoasentoa ei vain löydy.

Onko kukaan tutustunut femman ohjauspylvään rakenteeseen? Miten onnistuisi toteuttaa ratin etäisyyssäätöalueen siirtäminen esimerkiksi 50 mm lähemmäksi penkkiä? Mikäli rakenteessa on vuosimallieroja, niin erityisesti kiinnostavat loppupään vuosimallit ja niiden rakenne.
Saab 9-5 2.3T Aut '07
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."
Rene-Rane
"Hölösuu"
Viestit: 2242
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 22:54
Paikkakunta: Suomi

Re: Ohjauspylvään rakenne / modifointi

Viesti Kirjoittaja Rene-Rane »

itse olen miettinyt samaa tässä vuosien saatossa, mutta tämä ko. homma on sellainen että se vaikuttaa tämmöisen (pitkät jalat lyhyet kädet) elämän aika paljon, jos saisi edes tuo 50mm sitä ohjauspylvästä ulos vielä lisää auttaisi se todella paljon, mutta autttaa en valitettavasti voi :(
Volvo S80 2.4D Momentum aut. -09
Ex:Saab 9-5 1.9 TiD Linear Wagon A 2007
Vastaa Viestiin