Kuuma vai normaali?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
J.Parantainen
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Helmi 24, 2011 20:14

Kuuma vai normaali?

Viesti Kirjoittaja J.Parantainen »

Ensimmäinen lämmin päivä. Kurvailin motarilta marketin pihaan ja ihmettelin talvikeleihin tottuneena korkeaa Teng arvoa. Oli 94 ja nousi hiljoksiin 97 asti kunnes sammutin. Missä lukemassa flekti alkaa pyörimään?
Pola
"Hölösuu"
Viestit: 1368
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 22:03
Paikkakunta: Hamina

Re: Kuuma vai normaali?

Viesti Kirjoittaja Pola »

No hätä. Alle 106 on normaalia.
#3272
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1079
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Re: Kuuma vai normaali?

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

J.Parantainen kirjoitti:Ensimmäinen lämmin päivä. Kurvailin motarilta marketin pihaan ja ihmettelin talvikeleihin tottuneena korkeaa Teng arvoa. Oli 94 ja nousi hiljoksiin 97 asti kunnes sammutin. Missä lukemassa flekti alkaa pyörimään?
Og 9-3:ssa flekti alkaa pyörimään kun Teng on 99 ja pysähtyy kun Teng on tippunu 94-95. Femmasi ilmeisesti T7 koneinen?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Vastaa Viestiin