04- Aeroon etupuskuri
04- Aeroon etupuskuri
Eli hakusessa olisi uusi etupuskuri 04- aeroon. Vanhassa sen verran pahoja jälkiä, etten tiedä saako "kitillä" paikkailtua siistiksi ennen maalausta.
Eli saako muualta kuin marmoritiskiltä?
Takaspoileria farkun takaluukun lippaan olen hankkimassa ja ajattelin samalla kertaa hoitaa muutkin maalausta mielestäni kaipaavat kohdat.
Eli saako muualta kuin marmoritiskiltä?
Takaspoileria farkun takaluukun lippaan olen hankkimassa ja ajattelin samalla kertaa hoitaa muutkin maalausta mielestäni kaipaavat kohdat.
Saab 9-5 Aero
Re: 04- Aeroon etupuskuri
Aeron puskuri on lisävarustetarjouskampanjassa marmoritiskillä 260e (ja koko korisarja helmoineen yms. noin tonnilla): http://9-5accessories.saabcars.com/fi/f ... nnasto.pdf
Eski
Eski
Mikähän juju tuossa on että ei sovi naftavehkeeseen...?
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Siellä on jotain tiellä, mutta ainakin Suorsalla oli 3.0TiDissä Aeron puskuri, joten jotenkin asia on ratkaistavissa...
Eski
Eski
Onnistuu pikkudiiseliin pienin muutoksin.
- lämpöanturin paikan muutos
- pieni puskurifoamin veistely
http://personal.inet.fi/koti/spa/9-5tidaero.JPG
Siis maksaako koko keulapala 260€? Vaikea uskoa. Itse tilasin sen aikoinaan PCS:ltä / Speedparts hintaa tuli n. 700€ ( koko keulapala, sis. sumarit / johtosarjat )
- lämpöanturin paikan muutos
- pieni puskurifoamin veistely
http://personal.inet.fi/koti/spa/9-5tidaero.JPG
Siis maksaako koko keulapala 260€? Vaikea uskoa. Itse tilasin sen aikoinaan PCS:ltä / Speedparts hintaa tuli n. 700€ ( koko keulapala, sis. sumarit / johtosarjat )
Itse hommasin takaspoikan aikoinaan ebaysta puolan pojilta. Hintaa taisi jäädä rahteineen kaikkineen 80€. Eivät ole hinnan kiroissa. Hyvää työtä, oiva lasíkuitukopio bridge-spoikasta.rimpula kirjoitti:Takaspoileria farkun takaluukun lippaan olen hankkimassa ja ajattelin samalla kertaa hoitaa muutkin maalausta mielestäni kaipaavat kohdat.
Puskurin kuori 260e, lisäksi tarvitset alaosan ritilän, sumarit jne.. Myös maskin palat, umpiot yms. jos päivittää pre-faceliftiä.
-Sami
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Puskurin kuori 230€ ja sisushilut, ritilä ,sumarit jne 260€ eli yht. 490€
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Kiitoksia vinkeistä ja neuvoista. Eskin laittama linkki hinnastoon oli hyvä, tosin ei mun lompakon kannalta kun alkoi ostoslista kasvamaan...
Mielestäni minulle pitäisi riittää pelkästään tuo puskurin kuori. Ainakin EPC:n hajoituskuvien mukaan kaikki ritilät, sumuvalot, jne on irroitettavissa kuoresta. Mikä sitten on käytäntö? Lähteekö osat irti vai onko aika ja olosuhteet tehnyt tehtävänsä muovi ym. osille? Eli irtovat palasina tai eivät ollenkaan..
Toinen "tyhmä" kysymys liittyykin sitten tasonsäätöön. Minulla kun välillä on tuota kuormaa autossa, koira (n.50kg) takakontissa + muut perheellisen romppeet, niin aero alkaa "keulimaan". Marmoritiskillä tasonsäätö oli Eskin aiemmin postamaan linkin hinnaston mukaan 525€. Onko tuo kohtuuhinta?
Mitä tuollainen tasonsäätösarja paketti pitää sisällään?
Toinen kysymys aiheesta olikin sitten, että mikäli autossa on jo vetokoukku, joka on laitettu autoon jossa ei ole tasonsäätöä, niin pitääkö koukku vaihtaa?
Koukkuja kun myydään tasonsäädöllä varustettuihin ja varustamattomiin erikseen?
Kuten kysymyksistäni voi päätellä taidan olla pihalla vielä kuin lumiukko..
Mielestäni minulle pitäisi riittää pelkästään tuo puskurin kuori. Ainakin EPC:n hajoituskuvien mukaan kaikki ritilät, sumuvalot, jne on irroitettavissa kuoresta. Mikä sitten on käytäntö? Lähteekö osat irti vai onko aika ja olosuhteet tehnyt tehtävänsä muovi ym. osille? Eli irtovat palasina tai eivät ollenkaan..

Toinen "tyhmä" kysymys liittyykin sitten tasonsäätöön. Minulla kun välillä on tuota kuormaa autossa, koira (n.50kg) takakontissa + muut perheellisen romppeet, niin aero alkaa "keulimaan". Marmoritiskillä tasonsäätö oli Eskin aiemmin postamaan linkin hinnaston mukaan 525€. Onko tuo kohtuuhinta?
Toinen kysymys aiheesta olikin sitten, että mikäli autossa on jo vetokoukku, joka on laitettu autoon jossa ei ole tasonsäätöä, niin pitääkö koukku vaihtaa?

Saab 9-5 Aero
Kyllä ne puskurin sivuilla olevat pikkuritilät sumareiden vierestä ainakin irtoaa suhteellisen helposti, eikä omassa ainakaan näytä mitään merkkejä hapertumisesta tms. vaikka irrottelisi. Auto on -99. Hyvän tuntosta muovia on materiaalit.
Saab 9-5 Aero XWD -11
Tuo hinta on hyvä, suosittelen. Sarjan sisältöön pääset käsiksi lukemalle seuraavan asennusohjeen http://www.saabdocs.com/Finnish/instruc ... 1223fi.pdf Ohje on sedaniin, mutta samat hilut on farkussakin. Tuolta linkin takaa löytyy myös wagonin asennusohjekin omalla osanumerollaan. Koukkua tuskin tarvitsee vaihtaa, ei meillä ainakaan mitään tehty, vaikka alusta vaihtui vakiosta sportiksi ja tasonsäätö tuli taakse. Kaikkein helpoimmalla pääsisit, kun hommaat 2 kpl niitä norsunkorvia(se peltisysteemi, johon jousi ja iskari kiinnitetään) ja jousille 2 kpl sovitepalat, eli nämä:rimpula kirjoitti:Toinen "tyhmä" kysymys liittyykin sitten tasonsäätöön. Minulla kun välillä on tuota kuormaa autossa, koira (n.50kg) takakontissa + muut perheellisen romppeet, niin aero alkaa "keulimaan". Marmoritiskillä tasonsäätö oli Eskin aiemmin postamaan linkin hinnaston mukaan 525€. Onko tuo kohtuuhinta?
Article : Kannatin
PartNo : 90496689
Usage : NLS-USE 90496689
Order Quantity : 1
Article : Jousituki
PartNo : 4565404
Order Quantity : 1
Näillä saat kasattua tolpat asennusta vaille valmiiksi, eikä vanhoja tarvitse purkaa. Iskarin yläpään mutteri kun voi olla melkoisen ruostekasan alla ja jengat samaa mössöä.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Frostgrey kirjoitti:Täytyypi tutkia asiaa
Äkkiä sä Riku keulan päivität!

Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.