Moro.Oisko mitään vinkkejä miten hoitaa?Autoon tehty huohotinpäivitys noin 2vkoa sitten.Muutama päivä sitten vaihdoin ilmamassamittarin jota testeri oli myös herjannu.Irrotin vaihdon yhteydessä akunkengän ja pidin noin 15 min irti jolloin vikakoodi ei enää palanut.Eikä ole myöskään uudestaan syttynyt.Tosin samassa korjauksessa sain jotenkin radioni oikoseen koska se ei enää myöskään toimi..Ja myös tämä käynnistymisvaikeus alkoi tämän ilmamassamittarin vaihdon jälkeen..Huhhuh. Ajon jälkeen kun sammuttaa ja yrittää hetken päästä käynnistystä niin auto ei suostu käynnistymään..Pyörittää oikein hyvin mutta ei edes hörähdä..Sit esim noin kymmenen minuutin päästä uusi startti ja lähtee kuin palmun alta.Myös ajon aikana on ilmennyt satunnaisesti jonkinlainen häiriö kun saattaa nypäyttää kierroksia alas kesken ajon..aiheuttaa pienen niiauksen kun ajaa vakionopeuden säädin päällä motaria
Auto on siis 2.3t estate
Haku toiminto kehiin... sanaksi vaikka asentoanturi
Akun kengän irrotus on vähän kyseenalaista puuhaa, jollei vikakoodeja ole luettu. Eli ensi kerran kun pärähtää vikakoodi päälle, niin TECH:in päähän ja koodi ylös. Kannattaa nollata se vikakoodi muisti vasta, kun on koodi tiedossa...
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Vikakoodi jonka nollasin oli juurikin tuo ilmamassamittari jonka siis vaihdoin...Ja valo ei sen jälkeen kyllä ole syttynyt.Mutta tutkitaan tuo asentoanturi hakusanalla
Vielä tosta asentoanturista että voisiko joku viisaampi valoittaa että kuinka se oikein toimii..kun auto kumminkin aina kylmänä käynnistäessä lähtee laakista tulille ja taas pienenkin ajon jälkeen saat odottaa taas sen vartin ennen kun starttaa..Vesa ei tajuu..