Thief Alarm

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Thief Alarm

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Tänään kun aamulla lähdin töihin, ilmeistyi näyttöön seuraava teksti:
"Service, Thief Alarm"

Eli mikä???

Olisiko kyse jostain varashälyttimeen liittyvän anturin hapettumisesta tms.? (9-5, vm-99)
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Re: Thief Alarm

Viesti Kirjoittaja Hallu »

Ysivee kirjoitti:Tänään kun aamulla lähdin töihin, ilmeistyi näyttöön seuraava teksti:
"Service, Thief Alarm"

Eli mikä???

Olisiko kyse jostain varashälyttimeen liittyvän anturin hapettumisesta tms.? (9-5, vm-99)
Patteri finaalissa?
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Just...ja missähän moinen patteri mahtais olla? Voiko sen vaihtaa itse vai alkaako koko systeemi heti huutamaan kun viimeistä päivää????
nyrkki10
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 13:49

Viesti Kirjoittaja nyrkki10 »

Jos olet saanut tietoa viasta niin mikä oli? Mulla Griffin vm-99 ilmoitti samaa mutta huollossa oli vaan nykäisty akusta kaapelit irti ja teksti hävisi noin kuukaudeeksi. Nyt taas ilmaantuu aina joskus. Kiitos länsiauton hyvän palvelun.
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

Miulla herjasi kerran myös Service Thief Alarm. Veikkaisin, että joku hetkellinen oikosulku järjestelmässä.
Hälyttimen toiminta on helppo testata seuraavasti. Vedät konepellin haan auki, nouset autosta ja laitat ovet lukkoon. Sitten menet aukaisemaan konepellin...jos häly kunnossa niin urut ja morkoonit soi niin, että kortteli raikaa! :D
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

No enpä ole jaksanut käydä erikseen huollossa asian takia. Ajattelin että kun menen seuraavaan huoltoon niin ilmoitan samalla tuosta "viasta".
Mulla on kanssa sama juttu, eli ilmoitus ei tule joka kerta vaan satunnaisesti. Olen tähän asti tyytynyt kuittaamaan sen ilmoituksen pois.

Ajattelin vaan, että kun vika on satunnainen niin olisiko siellä kuitenkin jokin anturi hapettunut, joka joskus yhdistää ja joskus ei...ihan arvaus :oops:
Luulisi että vikamuistiin jää "jälki" mistä ilmoitus aiheutuu...??
9000T&95SE
Matalapaineturbo
Viestit: 198
Liittynyt: Su Loka 10, 2004 21:34
Paikkakunta: Stadi

Service Thief alarm

Viesti Kirjoittaja 9000T&95SE »

Itselläni vika johtui kattovalon polttimon irtoamisesta. Poltimo pyöri kuvussaan ja häiritsi samaan koteloon asennettua lasirikkohälytintä, tai mikä se liekään. Lamppu paikalle ja nyt on toiminut yli vuoden.
Vastaa Viestiin