Aero vai joku muu...
Aero vai joku muu...
Tällainen tuli mieleeni, että nyt jos tässä luoja suo niin 2v sisällä pitäis vaihdella autoa.
Ajattelin, että onko järkevää sijoittaa suoraan ehtaan Aeroon vai kannattaako etsiskellä muita 2.3l -vehkeitä (Griffin?) ja mitkä näistä saisi suoraan softalla sinne Aeron tasolle ilman kummempia muutoksia?
Vai onko järkevää pamauttaa tosiaan suoraan Aero 260hv..?vai onko tuo softapäivityksen hinta huomioonottamisen arvoinen kun vertaa itse automallin hintaeroa...
Tavoitteena viirusilmä ja automaattilootalla, oli se vaan niin mukava ajaa automaatilla vaikkakin tein syntiä ja kävin koeajamassa huvikseen skoda octavia RS:n...
tuosta automaatista oli joskus puhetta että x vuosimalliin olisi korjattu jotain en muista mikä vuosi oli kyseessä...
..niin ja ruåtsista aattelin
Ajattelin, että onko järkevää sijoittaa suoraan ehtaan Aeroon vai kannattaako etsiskellä muita 2.3l -vehkeitä (Griffin?) ja mitkä näistä saisi suoraan softalla sinne Aeron tasolle ilman kummempia muutoksia?
Vai onko järkevää pamauttaa tosiaan suoraan Aero 260hv..?vai onko tuo softapäivityksen hinta huomioonottamisen arvoinen kun vertaa itse automallin hintaeroa...
Tavoitteena viirusilmä ja automaattilootalla, oli se vaan niin mukava ajaa automaatilla vaikkakin tein syntiä ja kävin koeajamassa huvikseen skoda octavia RS:n...
tuosta automaatista oli joskus puhetta että x vuosimalliin olisi korjattu jotain en muista mikä vuosi oli kyseessä...
..niin ja ruåtsista aattelin
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Aero vai joku muu...
Jos kriteerinä on pelkkä hv. lukema ei Aeroon ole järkevää sijoittaa. Aerossa tulee sen sijaan sitten muutakin kivaa: varustelu, alusta ja parempilaatuinen turbo mm.
Softallahn ne tehot saat sinne 250-260 nurkille helpostikin ja halvalla. Se turbo olisi kuitenkin syytä päivittää Mitsuksi.
Softallahn ne tehot saat sinne 250-260 nurkille helpostikin ja halvalla. Se turbo olisi kuitenkin syytä päivittää Mitsuksi.
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
Re: Aero vai joku muu...
Eikös 220 heppasessa 2.3T:ssä ole sama tekniikka kuin Aerossa, mutta vain eri softalla?
t. Mika
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Aero vai joku muu...
tätä juuri tarkoitin!
eli kannattanee vähintään olla tuo iso T ja niissä vissiin Mitsu?
tosin: Aerossa saa alustaa ja varustelua niin että se on jeesuksen varma että jos ison T:n ostaa ja sitä softapäivittelee niin nälkä kasvaa syödessä ja alustaa menee uusiksi jossain vaiheessa jnejne niin huomaa että rahaa on palanut sen Aero-erotuksen verran
..enkä nyt noita hv:ia tuijota mutta on se aika päheä olla 260hv alla ja aina voi perustella naisväelle että perhefarmaria ja turvallista sellaista tässä ollaan etsimässä...tosin sitten en tiedä mitä sanon jos kysyy että miksi ei tuollanen samanlainen kuin velipojalla focus 1.6l käy
eli kannattanee vähintään olla tuo iso T ja niissä vissiin Mitsu?
tosin: Aerossa saa alustaa ja varustelua niin että se on jeesuksen varma että jos ison T:n ostaa ja sitä softapäivittelee niin nälkä kasvaa syödessä ja alustaa menee uusiksi jossain vaiheessa jnejne niin huomaa että rahaa on palanut sen Aero-erotuksen verran
..enkä nyt noita hv:ia tuijota mutta on se aika päheä olla 260hv alla ja aina voi perustella naisväelle että perhefarmaria ja turvallista sellaista tässä ollaan etsimässä...tosin sitten en tiedä mitä sanon jos kysyy että miksi ei tuollanen samanlainen kuin velipojalla focus 1.6l käy
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Aero vai joku muu...
No mullahan ei ole muuta femmaa ollut kuin Aero, mutta en mä nyt pidä sen alustaa mitenkään erityisen huippuna. Siis jos ajattelee ajaa autolla oikein tosissaan vaikkapa radalla. Mitäs kivaa varustetta sitten aerossa on verrattuna johonkin 2.3T vectoriin?
Toki jälleenmyyntiä ajatellen, Aero on aina Aero.
t. Mika
ps. 2006 Aero
Toki jälleenmyyntiä ajatellen, Aero on aina Aero.
t. Mika
ps. 2006 Aero
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Re: Aero vai joku muu...
No AERO tietysti, jos saa vapaasti valita!
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
#2253
Re: Aero vai joku muu...
Hiukan koskee silmään: ajettu 202 000 ja viimeisin öljynvaihto 162 168, 25.5.2010.ps. 2006 Aero
Onko öljyn vaihtoväliä nostettu 40tkm
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Aero vai joku muu...
Vai onko siinä vaiheessa siirrytty moodiin "tehdään öv itse, liikkeessä vain huollot" (esim. omistajanvaihdoksen myötä)? Kuvassa näkyvä huoltokirjan sivu kattaa kuitenkin ylimääräisiä öljynvaihtoja, ei täysiä huoltoja.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Aero vai joku muu...
Aero. Ei tarvitse perusteluja
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Aero vai joku muu...
Miksei samalla oikea Griffin...!
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71