Näkyy muuten SID:ssä niin pitkään, kunnes se kuitataan.core2 kirjoitti:näkyy SID'issä vain hetken aikaa ja antaa varoituksen akun loppumisesta.
-Sami
Näkyy muuten SID:ssä niin pitkään, kunnes se kuitataan.core2 kirjoitti:näkyy SID'issä vain hetken aikaa ja antaa varoituksen akun loppumisesta.
No jopa pienistä herneistä sulle tuli hengenahdistusta.Tobbana kirjoitti:Näkyy muuten SID:ssä niin pitkään, kunnes se kuitataan.core2 kirjoitti:näkyy SID'issä vain hetken aikaa ja antaa varoituksen akun loppumisesta.
"Kuitenkaan mm. EPC:stä ei tuollaisia löydy vanhempaan kolkkiin."
-Sami
Noniin, eli sotket jonkun anal konsultingin jälkiasenteiset tarvikevarusteet alkuperäisiin saab-varusteisiin.core2 kirjoitti:Löytyykö sun EPC:stäs myös jälkimarkkinoiden, esimerkiksi Saab Ana konsultin kamat?
Tuletko kertomaan tuon myös minun femmalle? Yli vuoden on jokaisessa startissa valittanut hälyn olevan huollon tarpeessa, kun sireenistä on akut ja/tai konkat paskana. Techillä varmistettu vian olevan sireenissä, johon jo akut vaihdettiin, mutta konkat jäi siinä rytäkässä vaihtamatta.core2 kirjoitti:hälyn akun loppumis varoitus katoaa kun on tarpeellinen määrä startteja tehty varoituksen alkamisen jälkeen, ellei niin on..
Lopeta jo se saivartelu, ei siihen tech'ä tarvita jos SID ilmoittaa sireenin akku loppu niin silloin siinä on jotain vialla, sen jälkeen matka huoltopisteeseen tai ei.Tobbana kirjoitti: Tuletko kertomaan tuon myös minun femmalle? Yli vuoden on jokaisessa startissa valittanut hälyn olevan huollon tarpeessa, kun sireenistä on akut ja/tai konkat paskana. Techillä varmistettu vian olevan sireenissä, johon jo akut vaihdettiin, mutta konkat jäi siinä rytäkässä vaihtamatta.-Sami
Noniin, eli sotket jonkun anal konsultingin jälkiasenteiset tarvikevarusteet alkuperäisiin saab-varusteisiin
Niin pitkään kuin kerrot väärää tietoa, niin tuskin lopetan.core2 kirjoitti:Lopeta jo se saivartelu, ei siihen tech'ä tarvita jos SID ilmoittaa sireenin akku loppu niin silloin siinä on jotain vialla, sen jälkeen matka huoltopisteeseen tai ei.
Johan oot tavallinen taikuri, jo eka femmani -99 SID'issä luki näin sirén batteriet svag ja sireeni äännähti kerran. Ellei sun releessäs tätä toimintaa ole niin ohjelmoi Twice kuntoon. Tai vaihda kieli ruotsiksi koska siinä lukee noin.Tobbana kirjoitti:Niin pitkään kuin kerrot väärää tietoa, niin tuskin lopetan.
SID ilmoittaa hälyttimen viasta, ei mikä sitä vaivaa, sen vaivan laadun kertoo tech2.
-Sami
Älä valehtele löytyy 2002:sestakin perheestä löytyy nimittäin sellainenkin, vaihda koko paskan kieli ruotsiksi niin näet sen saatanan eron.Tobbana kirjoitti:Ja vuosimallista 2000 tuo ilmoitus jo poistui, lukee vain "Service theft alarm".
-Sami
No jos hypätään tähän avaimeen nyt sitten, ja kyllähän noita käännöksiä enkusta ruotsiksi voi tehdä.Tobbana kirjoitti: Avaimen pariston loppumisesta SID kyllä ilmoittaa, että "Byt Batteri i Fjärrkontr", ja sama englanniksi "Replace Key Battery". Mutta se onkin jo toinen juttu. -Sami
Öööö ... avaimen paristoa ei tarvita auton käynnistämiseen.core2 kirjoitti: ... jos patteri on loppu tai poistat sen niin teksti on Ogiltig nyckel/signal koska immobilizer ei saa oikeaa signaalia eikä auto käynnisty.
Niin en tiedä kuka noita käännöksiä tekee, kun ne suoraan WIS:stä viskasin. Nuo englanninkieliset olen nähnyt oman femman SID:ssäkin.core2 kirjoitti:No jos hypätään tähän avaimeen nyt sitten, ja kyllähän noita käännöksiä enkusta ruotsiksi voi tehdä.
Oletko saanut selville onko autossasi hälytintä ????JanisHell kirjoitti:Mites tuo VM 2001 Aero Sedan varashälytin toimii? Koska itse en saa varas hälytintä huutamaan vaikka autoa kuinka tönisi tai avaan lukon avaimilla niin siihenkään ei hälytin reagoi, Sid infossa ei ole mitää erroreita. Mikäs virka muuten sellaisella pienellä lasisella kuvulla on kojelaudassa varashälyttimessä?