Kytkinremontti on edessä ja 2.3t:en on tarkoitus asentaa Aeron kytkinpaketti.
Mitä raati sanoo vauhtipyörän koneistustarpeesta? WIS:n mukaan sinertävät kohdat ja hiusmurtumat eivät haittaa, mutta syvillä urilla täytyy vauhtipyörä vaihtaa. Koneistamisesta ei puhuta mitään.
Mielellään saisin homman tehtyä yhden viikonlopun aikana eli kaipaisin tietoa milloin vauhtipyörä on todella tarpeen koneistaa/vaihtaa.
Vauhtipyörän kunto
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: Vauhtipyörän kunto
kyllähän tuota käy sorvata. en kyllä näe syytä jos ei ole uria.. ja niitähän tulee jos kytkin ajetaan ihan loppuun että niitit purevat vauhtipyörään.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: Vauhtipyörän kunto
Jees, ei varmaan niiteille asti ole kulunut. Ei enää pidä ~400 Nm ja pari lyhyttä luistamista nappi laudassa on tapahtunut. Heti sen jälkeen on ajeltu nätisti ja vääntöjä rajoitettu softassa.