Kampiakselin pään hihnapyörän avaus
Kampiakselin pään hihnapyörän avaus
Muistaakos joku ihan lonkalta mikä on tuon pultin koko. Itsellä loppui sarjassa hylsyt luonnollisesti U18:aan mutta voisiko se olla U20 vai onko vieläkin isompi? Kone oli siis 3.0 V6 mutta lienee kyllä sama pultti kaikissa. Kuka on viimeksi avannut...?
Saab 9-5 3.0t V6. 45000 km konerempan jälkeen... Kerrassaan mukava peli!
Opel Vectra 2.2 DI toinen GM:n tuote toimii hyvin, mutta se turbon puute...
Cadillac SRX 3.6 kolmas GM:n tuote. Tässä ei turbon puute haittaa paljoa :)
Opel Vectra 2.2 DI toinen GM:n tuote toimii hyvin, mutta se turbon puute...
Cadillac SRX 3.6 kolmas GM:n tuote. Tässä ei turbon puute haittaa paljoa :)
Re: Kampiakselin pään hihnapyörän avaus
Nyt voin jo itse vastata omaan kysymykseeni:
Hihnapyörä vaatii naarastorxin U20 vai oliko se nyt E20... 20 joka tapauksessa
Normaali oikeakätinen kierre ja tiukassa oli mutta lopulta aukesi startilla.
Hihnapyörä vaatii naarastorxin U20 vai oliko se nyt E20... 20 joka tapauksessa
