Kampiakselin pään hihnapyörän avaus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
ylepola
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 08:36
Paikkakunta: Kangasala

Kampiakselin pään hihnapyörän avaus

Viesti Kirjoittaja ylepola »

Muistaakos joku ihan lonkalta mikä on tuon pultin koko. Itsellä loppui sarjassa hylsyt luonnollisesti U18:aan mutta voisiko se olla U20 vai onko vieläkin isompi? Kone oli siis 3.0 V6 mutta lienee kyllä sama pultti kaikissa. Kuka on viimeksi avannut...?
Saab 9-5 3.0t V6. 45000 km konerempan jälkeen... Kerrassaan mukava peli!
Opel Vectra 2.2 DI toinen GM:n tuote toimii hyvin, mutta se turbon puute...
Cadillac SRX 3.6 kolmas GM:n tuote. Tässä ei turbon puute haittaa paljoa :)
ylepola
"Tuplakaasari"
Viestit: 69
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 08:36
Paikkakunta: Kangasala

Re: Kampiakselin pään hihnapyörän avaus

Viesti Kirjoittaja ylepola »

Nyt voin jo itse vastata omaan kysymykseeni:
Hihnapyörä vaatii naarastorxin U20 vai oliko se nyt E20... 20 joka tapauksessa :) Normaali oikeakätinen kierre ja tiukassa oli mutta lopulta aukesi startilla.
Vastaa Viestiin