mAir jää mReq:sta
Re: mAir jää mReq:sta
OK. Massamittarin vaihto uuteen sitten.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
Paljonko pinl pitäisi olla mreq:n ollessa 1600mg/c.
2.3 koneella.
2.3 koneella.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
Re: mAir jää mReq:sta
Alkaa olla hankalampi sanoa jo kun ei ole enää vakioahdin.. kokeile osakaasulla mitä ahdot on kun massat on tuolla tutummassa 1000-1300 haarukassa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
Tällä hetkellä n.1.4-1.5bar ahtomittarin mukaan täysvedossa.
Saab 9-5 2.3t RE85 -99
Re: mAir jää mReq:sta
1,4-1,5 bar ja 1600mg/C ei kuulosta ainakaan siltä että mittari olisi erityisen huonossa kunnossa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
Jatkan tähän topiciin, kun läheltä liippaa.
Mreg = 1150
Mair = 1050
pinl = 1600 ja toisella vedolla voi olla samoissa olosuhteissa 1850
Eikö pinl pitäisi olla luokkaa 2100? Mistä vikaa haisteleen... IMM?
Mreg = 1150
Mair = 1050
pinl = 1600 ja toisella vedolla voi olla samoissa olosuhteissa 1850
Eikö pinl pitäisi olla luokkaa 2100? Mistä vikaa haisteleen... IMM?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: mAir jää mReq:sta
2.0 vai 2.3 moottori?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
2,3 mitsulla ja softa by jcarlson
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: mAir jää mReq:sta
Jeps, no 1600-1850 ahdot ja 1050 Pinl viittaisi että massamittari on ehjä kyllä. Mutta ahdot ei jostain syystä nouse riittävästi. Usein EVAP takaisku tai jokin ahtovuoto. Jos tuo -07 niin huohotuksen takaisku? Usein katkennut muoviputken sisälle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
Se on tuo -00. Evapin takaiskut vaihdettu metallisiin. Perskeles, kerkesin hätäpäissäni tilaamaan uuden immunkin, mutta eiköhän sitä jossain vaiheessa tarvitse, kun saabejakin on kaksi.
Eli ahtolinjassa vuoto jossain kohtaa?
-07 oli katetkennut takaisku juuri kertomallasi tavalla.
Eli ahtolinjassa vuoto jossain kohtaa?
-07 oli katetkennut takaisku juuri kertomallasi tavalla.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: mAir jää mReq:sta
Kokeile ettei vaan ole metallitakaisku pettänyt.. eikös siinäkin kuitenkin ole vain runko metallia, ei kalvo. Tuo ~0,7 bar ahtojen jumitus on tyypillistä 2,3 moottorissa jos paine pääsee R-letkulle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: mAir jää mReq:sta
Vaihdoin sen n. 2 tuntia sitten. Aikaisemmin on evappi tulpattu (enkä ole alkuhuuman jälkeen open sidiä seuraillut). No, ei olisi esimmäinen kerta, kun jotain motonetistä ostettua olisi valmiiksi rikki...
Voikos noilla motonetin takaiskuilla korvata konehuoneen kaikki takaiskut?
Voikos noilla motonetin takaiskuilla korvata konehuoneen kaikki takaiskut?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: mAir jää mReq:sta
Noniin. Miljoonalaatikosta löysin vanhan takasikuvenan jonka löin huohottimen ja läppäkotelon väliin ja tämän jälkeen pinl oli n. 2100. Onkos tämä oikea arvo?
Ilmeisesti vanha takaisku vuosi vain kevyesti. Testillä läppä napahti kiinni, mutta päästi aavistuksen ilmaa koko ajan läpi.
Ilmeisesti vanha takaisku vuosi vain kevyesti. Testillä läppä napahti kiinni, mutta päästi aavistuksen ilmaa koko ajan läpi.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Re: mAir jää mReq:sta
2100 Pinl olisi 1150mg/C:lle hyvä arvo 2-litraisessa, mutta 2,3-litraisessa korkeahko.
1900-2000 olisi normaalimpi.
1900-2000 olisi normaalimpi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com