Moi,
tehot hävisi ja moottorin vikavaloa pukkasi. P1105 tuli esiin, ja täältä löytyikin vastaus, tuo hukkaportin tanko irti (sokka hävinnyt / rikki kuten muilla). Vein Turun magneettiin ja nyt sitten turbo taas mukana, mutta ei samalla tavalla kuin ennen, tuntuu että täydet tehot tulevat vasta tuolla 4-5t kierroksen kohdalla eikä paria tonnia alhaisemmilla kierroksilla kuten aikaisemmin.
Tuota tankoa laittaessa sen vastakappale osoitti suoraan alaspäin, eikä ylöspäin kuten kuuluu, kuulemma pienen "naputtelun" jälkeen sai korjaaja sen kohdalleen.
Saakohan tällaista korjattua vain säätämällä tuota tankoa/hukkaportin toimintaa, vai minkälaisia kokemuksia / korjauksia on täällä nähty ja onko suosituksia sen suhteen mitä tehdä?
Kiitokset!
T: JoJo
P1105 ja ahtopaineet
P1105 ja ahtopaineet
#2493
Saab 9-5 Wagon Linear -03 2.0T
Saab 9-5 Wagon Linear -03 2.0T
Re: P1105 ja ahtopaineet
Ainakin T25:ssa joskus hukkaportin läppä jää jumiin sinne täysauki-puolelle.
Jos tämä asentaja on käyttänyt riittävästi voimaa niin onhan mahdollista että läppä on vaurioitunut eikä enää ole tiiviisti kiinni silloin kun pitäis ja siksi tuo ahtopaine nousee noinkin myöhään.
Jos tämä asentaja on käyttänyt riittävästi voimaa niin onhan mahdollista että läppä on vaurioitunut eikä enää ole tiiviisti kiinni silloin kun pitäis ja siksi tuo ahtopaine nousee noinkin myöhään.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: P1105 ja ahtopaineet
Kiitos Vesa, huomenna uudestaan tuonne niin voivat kokeilla uudestaan josko saavat tuon toimimaan, toivottavasti ei ole mitään suurempaa rikki, vaan vain esim hukkaportin kiristystä taikka tangon pituuden säätöä, saas nähdä.
#2493
Saab 9-5 Wagon Linear -03 2.0T
Saab 9-5 Wagon Linear -03 2.0T