Halkaisija on siis tuo 345mm, hirschin omat on kohtailaisen tyyriit

Tai jos on jotain hyviä paikkoja tiedossa, mistä saa uusia, kohtuu rahalla?
Vanhemmat 332mm on Brembon ja Uudemmat 345mm on Aten.ysifemma kirjoitti:Kenekä tekemät on noi Hirschin käyttämät jarrun osat?
332mm Hisrch:t alle 900€ PCS (syksyllä 2011)J8 kirjoitti:Vanhemmat 332mm on Brembon ja Uudemmat 345mm on Aten.ysifemma kirjoitti:Kenekä tekemät on noi Hirschin käyttämät jarrun osat?
Tulipa muuten mieleen kun joku aika sitten täällä hirviteltiin vanhempien 332mm hirsch levyjen hintaa.. tais olla lähempänä tonnia pari. Tuohonhan voisi käydä Alfa Romeo 159 orkkislevyt 330mm, jotka on brembon tekemät..? 2milliä halkaisija pienempi, ei varmaan haittaa. Jako ja napa samankokoiset ku Saabissakin. Pikaisella googletuksella irtoo tuollaiset brembon alkuperäiset levyt alta 150euron.
Kesä 2011 Saabin liikkeestä Hirsch 332 mm levyt 860 ekeä, palat 265 ekeä/sarja. Huvivero maksaa...repa62 kirjoitti:332mm Hisrch:t alle 900€ PCS (syksyllä 2011)J8 kirjoitti:Vanhemmat 332mm on Brembon ja Uudemmat 345mm on Aten.ysifemma kirjoitti:Kenekä tekemät on noi Hirschin käyttämät jarrun osat?
Tulipa muuten mieleen kun joku aika sitten täällä hirviteltiin vanhempien 332mm hirsch levyjen hintaa.. tais olla lähempänä tonnia pari. Tuohonhan voisi käydä Alfa Romeo 159 orkkislevyt 330mm, jotka on brembon tekemät..? 2milliä halkaisija pienempi, ei varmaan haittaa. Jako ja napa samankokoiset ku Saabissakin. Pikaisella googletuksella irtoo tuollaiset brembon alkuperäiset levyt alta 150euron.
Tavalliselle hyvälle sarjalle olisi hyvä hinta noin 300-400e, mutta kyllähän laatukama maksaa!blair kirjoitti:Siis .... Oikeeeeesti! Toi on aika kallista. Tuossa joku just osti Motonetistä Golffiin levyt ja palat taakse, 40€ koko satsi. No joo, "ihan eri" asia.. Mut oikeesti!
Moi!"blair kirjoitti:laatu maksaa, se on selvä. Hyvä että kuluttajille on vaihtoehtoja, mutta onko noissa oikeasti vastinetta tolle rahalle? Toivottavasti on.