takaiskarien vaihto
takaiskarien vaihto
Elikkäs ihan vaan semmosta kysymystä kun pitäs vaihtaa iskarit ja jouset niin pitääkö lähteä takakontin verhoiluja aukomaan et saa iskarin yläpään irti, vai saako "ulkokautta" irti? Helpottas vaan hommaa ettei tuu turhaan purettua konttia.. ja kyseessähän on vm.2000 farkku..
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
Re: takaiskarien vaihto
Ei tartte sisäpuolelta mitään tehdä.
Re: takaiskarien vaihto
Hieno homma.. kiitos vastauksesta!
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
Re: takaiskarien vaihto
http://photo.platonoff.com/Auto/2007093 ... uspension/
näillä ohjeilla onnistu jopa meikäläiseltä melko kivuttomasti, ainoa minkä kanssa sai vähän painia oli vanhojen iskarien yläpää kun oli melko kovasti ruostunu
näillä ohjeilla onnistu jopa meikäläiseltä melko kivuttomasti, ainoa minkä kanssa sai vähän painia oli vanhojen iskarien yläpää kun oli melko kovasti ruostunu
#3272
Re: takaiskarien vaihto
Olipas hyvät ohjeet! Noilla luulis osaavan tyhmempikin.. ja löytypähän etupäähänkin pari vinkkiä..
p.s. olen amatööri joten ei saa suuttua jos ei kaikki mene jakeluun heti
Re: takaiskarien vaihto
Muutama päivä sitten vaihdettiin itelle. Tunti ja vartti meni taakse vaihtaessa. Monroe reflexit laitoin, pitää muistaa uutta laittaessa ettei varsi pääse pyörimään ja tietenkin muutama edestakaisin pumppaus, näin neuvottiin.
9-5 Aero - 00
Re: takaiskarien vaihto
Julle kirjoitti:Muutama päivä sitten vaihdettiin itelle. Tunti ja vartti meni taakse vaihtaessa. Monroe reflexit laitoin, pitää muistaa uutta laittaessa ettei varsi pääse pyörimään ja tietenkin muutama edestakaisin pumppaus, näin neuvottiin.
Itsellä samanmerkkiset Aeron alla, ihan tyytyyväinen olen ollut. Ja tuo pumppaaminenhan on tärkeä hommassa kuin hommassa
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.