Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone

Viesti Kirjoittaja Passi »

Olen miettinyt että kun aika iskee omaan femmaan vaihtaa moottoria niin korkeapuristeistahan sinne tahtoisi sattuneesta syystä.

B235 alakerralla ja B205 männillä saisi päälle 10:1 puristukset, mutta B205 vakiomännät eivät houkuta ja Wössnerit on turhan kalliit ennakoivaan vaihdan-jos(kun)-hajoaa harrastukseen.

Saisiko jollakin b2x4/b2x5 vakio-osa kombinaatiolla puristukset kohdilleen? Mitä raati suosittelisi lääkkeeksi?

Yhdet uudet B202 turbomännätkin löytyy.. :) Eli jos näistä saisi sorvaamalla...

Kevennykseksi:
http://www.blocket.se/alvsborg/SAAB_Tun ... ?ca=11&w=3

PS. Trionictuning.com pistänyt lapun luukulle?? :(
99T-museopeli
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Passi kirjoitti: PS. Trionictuning.com pistänyt lapun luukulle?? :(
Kuinka niin ? Toimii normaalisti ... toisinaan on jotain servosylttyä mutta kyllä ain on toipunut
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
pka
"Saabisti"
Viestit: 101
Liittynyt: Su Huhti 21, 2002 19:35
Paikkakunta: Suur-Tampere

Re: Korkeapuristeinen B20x tai B23x kone

Viesti Kirjoittaja pka »

Passi: Ovatko pohdinnat edenneet?

Toimisikohan B235 alakerta B204 männillä ja veiveillä?

Update: B235 alakerta, B234 veivit ja B204 männät lienee toimiva kokoonpano, mutta puristukset taitavät jäädä lähelle vakiota B235:sta. :(
Saab 9-5 2.3T Aut '07
Saab 9-3 Aero Cab Aut Hirsch '01
Saab 9000 Aero Man '97
"It wasn't very pretty, but god it was good."
Vastaa Viestiin