Nää on niin yksilöitä Vaimo halusi keväällä paikalliseen kotimaiseen autoliikkeeseen myyntiin tulleen -09 femman. 2,3t AT tehtaan biopower, piiitkä reikä huoltokirjassa ja jotenkin omituisesti päätynyt ruotsista saksaan. Mittarissa 188tkm
Sama meillä. Ei mitään varmaa tietoa käytetystä polttoaineesta. Ajeltiin muutama tankillinen viinalla, softakin päivitettiin JC:n Stage 1 -versioon, että saa SID-infon käyttöön.
Jep, Samat jumppaukset tein itsekin. Paitsi että itse nostin konetta yläkautta omatekoisella, lokasuojien päälle sovitetulla nostovehkeellä. Eikä sekään ihan riittänyt, piti sitä moottori+vaihteistopakettia vielä jokunen sentti siirtää suurella "vinkalla"Sledge kirjoitti: ↑Pe Joulu 30, 2022 21:55Kylmäharjoittelussa ennen tiivisteliiman (Loctite 510) laittamista totesin, että eipäs se sinne ihan niin vain menekään ja päädyin ottamaan hantin puolelta koneen korvan löysään ja tunkata vähän ylös (öljypohja oli siis jo pois tunkatessa) niin, että "kakkosnelosen" pätkä istui nätisti siihen apurungon viereen ja naapuri napautti kiilan paikkaan. Vaikka DP on pois on niin ainakin tässä mallissa on ahdas sieltä apurungon puolelta joten yhdyn Vesa67 kommentteihin täysin, että tilaa vaatii.
Samaa mieltä. Tuon Griffinin sihti oli puhdas, eikä öljypohjassakaan ollut poikkeuksellisen paljoa sinne yleensä kertyvää muhjua. Noin 189tkm ajettu mosa, kun öljypohjan aukaisin. Ei viitteitä siitä, että tuon olisi joku joskus jo putsannut.
Jaaritusta, sopii ohittaa
Niin, se omituinen huoltohistoria: Tuskin tuota autoa olisi uskaltanut ostaa (kieltämättä hurjaan hintaan vieläpä), mutta ruotsin rekisteröintitiedoista löytyi historia ja viimeisin pitkäaikainen omistaja. Kyseinen rouva vastaili iloisesti uteluihin, miehensä oli autoharrastaja ja femma oli hyvin huollettu, mutta Garrett oli poksahtanut lomamatkalla sveitsissä. Meni sitten jonkinsortin lunariin ja sitä kautta asintuntevaan huoltoon (siitä kuitit) ja jälleenmyyntiin saksassa.