Kun kelit kylmenee, pitää farkun takaluukku käsin nostaa ylös. Kesällä ja muuten lämpimässä nousee itsekin pumppujen vetämänä.
Vika vai ominaisuus? Olen menossa viikon päästä huoltoon, jossa voisi ruveta tinkaamaan takuuseen uusia pumppuja - vai korjaantuuko?
Takaluukun kaasupumput
Takaluukun kaasupumput
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
ex 9⁵ 2.0T Vector Sport Wagon 2003
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
Enempi taitaa olla ominaisuus. Itse vaihdatin loppukesästä, kun vähän sai avittaa jo silloin. Nyt menee joten kuten ylös, mutta ei nämäkään pirteät ole. Pientä apua on siis luvassa.
Vaihdon yhteydessä (ilmisestikin) takalasin pesurin suihkun teho heikkeni olennaisesti. Meniköhän letku jotenkin kasaan? Enpä ole kuitenkaan tuon takia viitsinyt palata korjaamolle.
Vaihdon yhteydessä (ilmisestikin) takalasin pesurin suihkun teho heikkeni olennaisesti. Meniköhän letku jotenkin kasaan? Enpä ole kuitenkaan tuon takia viitsinyt palata korjaamolle.
ex: 9-5 2.0t wagon -03 (2004-2007)
Sullahan on vielä tehdastakuu voimassa, joten valita vaan asiasta seuraavassa huollossa, niin ne vaihdetaan takuun piikkiin. Ainakin omassa -02-vuoden mallissa sain uudet kaasupumput takuuseen normaalin määräaikaishuollon yhteydessä (LänsiAuto Olari).
Saabisti #2397
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
9-5 2,0t Linear Wagon vm.2002
Seat Alhambra 2,0TDI 4WD vm. 2013 (11/2012), mutta silti:
"Saab is The Truth, The Whole Truth and nothing but The Truth."
Pumput
Joo, itse asiassa on yhdet jo vaihdettu vuosi sitten takuuseen. Kiinnostikin lähinnä, että pelittääkö kenelläkään takaluukku nk. normaalisti ympäri vuoden?
Lämpimässä luukku nousee, mutta kylmä keli tekee tenän. Verrokkiautot, joiden luukkua olen päässyt räpläämään, ovat olleet sisätiloissa...
Lämpimässä luukku nousee, mutta kylmä keli tekee tenän. Verrokkiautot, joiden luukkua olen päässyt räpläämään, ovat olleet sisätiloissa...
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl
9³ Aero Cabriolet 2002
Kansanautoja 2 kpl