Coolerin irroitus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
deportivo
"Viggen"
Viestit: 532
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Coolerin irroitus

Viesti Kirjoittaja deportivo »

Minkämoinen savotta on kyseessä femman coolerin irrotuksessa? Varmaan tapoja on monia kun porukka on putsaillut GT17 öljyämiä coolereita tai vaihtanut ic:n isompaan. Kertokaa kauanko kesti ja mitä piti irrottaa.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Coolerin irroitus

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Kyselläänpä tähän päivitystä, kun vastauksia on vähänlaisesti. Saattaa olla jossain välissä sama homma edessä.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2500
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Coolerin irroitus

Viesti Kirjoittaja Termos »

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
SAABpaaja
"Turbo"
Viestit: 225
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 17:19
Paikkakunta: lpr

Re: Coolerin irroitus

Viesti Kirjoittaja SAABpaaja »

Termos kirjoitti:Tuossa yksi toimintakertomus:

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 56#p961256
Saman kaavan mukaan irroitti huoltaja mullakin coolerin, muttei irrottanut vilkkuja, valoja ja etumaskia. En muista mitä teki öljynjäähdyttimelle, en ainakaan muista sen roikkuneen irrallaan. Tämä siis -01:sen kohdalla, uudemmista ja vanhemmista en tiedä onko eroja.
Auto pitää kyllä saada kunnolla ylös.
Vastaa Viestiin