Motonetistä saa myös polttoaineeseen uppoasennuksen kestävää GATEsin letkua:Ruiskupumppu S9000/Walbro 91- 28-1385 9-5 2,0/2,3 Pumppu jos Walbro (pelkkä pumppu) 88.00 €
Tätä ei vaan meinannut ainakaan Kuopion motossa löytyä mistään. Oli loppupeleissä venepuolella samoin kuin rosteri klemmarit (kokoa 12-16mm, huom riittää kiristykseen kun tuo PA letkun seinävahvuus niin paksua)Upotettava polttoaineletku ø8mm 30,5 cm Upotettava polttoaineletku on suunniteltu jatkuvaan bensiinin (ja muiden nestemäisten öljytisleiden) kosketukseen niin letkun sisä- kuin ulkopinnalla. Se ylittää SAE30R10 -luokituksen ja kestää bensiinin, alkoholipohjaisten ja dieselpolttonesteiden vaikutuksen uppoasennuksessa. Voidaan käyttää liikkuvassa kalustossa, kiinteissä asennuksissa ja veneilykäytössä. Ideaalinen letku polltoainetankin sisäisiin ratkaisuihin. 45-8135 11.90 €
Asennus aloitetaan kaatamalla takapenkin istuinosa. Avataan peltiluukku talttapäällä. CRC:ta tai vastaavaa liukastetta liittimiin ja varovasti bensaputket ylös ja sivuun. Ylempi sähköliitin auki ja sivuun.
Imuroidaan hiekka ja avataan jollain hyvällä työkalulla tuo muovipanta (saa käyttää mielikuvitusta):
Ämpäriä nostetaan noin 5cm ylös ja käännetään neljännes kierros myötäpäivään, kipataan vähän takaluukua kohdin jotta koho sopii tulemaan myös ulos. Ämpäri käteen ja askartelemaan.
Askarrellaan ämpäri auki ja huomataan että orkkispumpun lähtö on 6mm kun uudessa on 8mm. Ei haittaa kun leikataan vanha letku katki sopivasti t-haarasta ja vedetään uusi letku sen päälle (joka siis 8mm sisähalkaisijalla olevaa)
Kasataan uudella letkulla ja pumpulla ämpäri
Asennetaan paketti takaisin tankkiin samassa asennossa kun otettiin pois. Kiritään panta niin että kannen merkki täsmää tankkiin
Letkut ja sähköt paikoilleen ja testataan. Ihmetellään hetki ja luukku päälle ja baanalle.