Routa kirjoitti:Taitaa olla edessä peräpään puslajumppa täälläkin sigun femmaan vai mitäs raati sanoo oireista?
Auton ollessa nosturilla kuskin puolen takarengas roikkuu selvästi alempana ja eri asennossa kun toinen puoli. Lisäksi renkaan sisäreuna on huomattavan epätasaisesti kulunut. Mitään kolinoita ei ajossa kuulu, ja auto kulkee suoraan ja tärinöittä (mikä ainakin itseäni kummastuttaa renkaan kunto huomioon ottaen). Nosturilla rengasta väännellessä ei tunnu välystä missään. Takaiskarit (KYB) vaihdettu 2013. Ainoat äänet mitä takaa kuuluu ovat selvät narinat suojatien korotuksissa. Pienellä kuormalla perä painuu mielestäni alemmas kuin pitäisi. Ajettu 260tkm ja puslat vaihdettu taakse 2005 130tkm. Hyvät ohjeet täällä, kiitos niistä. Pitänee vissiinki tilata skruvatilta nuo isot uretaanit ja laittaa kumiset pienempiin.
Lainataanpa itte itteeni kun ongelma ratkesi vaikka offtopiciksi meneekin hieman. Ei tarttenut vielä pusliin asti mennä rassaileen vaikka ne todennäköisesti ovatkin vaihtokunnossa. Iskarien tarkempi tutkailu ja mittailu paljasti, että nehän perskeles ovat eriparia. Molemmat KYB in tekeleitä ja päällisin puolin samanlaisia, mutta noin 10mm ero pituudessa. Oisko normi femman iskari sitte tuo pitempi ja aeron iskari sitte toinen niinkuin pitäisikin olla. Tietojen mukaan molemmat vaihdettu samaan aikaan, joten ilmeisesti sekaannus tapahtunut jo varaosapuolella..