Joo tuli hylsy sitten katsastuksessa .saivat isolla sorkkaraudalla vääntelemällä 2 katsastusmiestä yhdessä vääntelivät VIKA Takatukivarrenlaakerointi välyksellinen vasemmalla ja oikealla Ylempi poikittaistukivarsi.Pyörän puoleiset helat välykselliset . mitä tarkoittaa suomeks löytyykö motonetistä osa numerolla ja vielä oli sumuvalo liian ylös ja miten ihmeessä ne sumarit säädetään siis korkeutta ajanko seinän lähelle ja vertaan valojen kuviota
Sumuja olen säätänyt juuri noin, eli ajanut lähelle tallin ovia ja verrannut kuvion korkeutta. Lampun takana on ne säätöruuvit ja kuviot vain samalle korkeudelle sen hyväksytyn mukaan. Tuo puslahomma tuntuu olevan tyyppihomma. Meillä on perheessä kolme GM kauden Saabia ja kaikissa oli samat puslahommat. Kolkkiin piti uusia koko etupään rakenne tolppia myöten. Kyllä muuttui ajokin sen jälkeen jämerämmäksi.
Viimeksi muokannut Vesa Pohjalainen, Pe Touko 18, 2012 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eikös se sumu näytä sellaisen matalan yläreunastaan tarkkaan rajatun valokuvion. Näin ainakin minulla olleissa sumuissa on ollut. Yläreunat samalle tasolle. Ei siinä minusta sen kummempaa ole ollut ja hyvin on kelvannut.
Jos säätäminen epäilyttää niin kannattaa säätää katsastukseen valot mielummin näyttämään alas ja katsastuksen jälkeen laittaa mieleisekseen. Eli ajat tasaiselle alustalle seinää vastaan ja sumarin takaa kääntelet namiskuukkelista valot samalle korkeudelle, ja kuten sanoin mielummin näyttämään vähän alas. Oisit sanonut konttorilla et mitä väliä sumareitten säädöillä on ku suomessa niitä ei saa pitää ikinä päällä muut kuin ryssät. Paitsi tietysti takasumuvalo, sehän isolla osalla autoilijoista on päällä yötäpäivää.
Saab OG9-5 AERO -00 harraste auto
Volvo V90 -17 käyttis
Onkos tuo homma katsastuskonttorista riippuvainen vai mite? Miulla katsastusmies suuntasi ainkin nuo ajovalot kohallee, heillähä on hyvät laitteet hommaan