...
Niin ysitonnisessakin
Niin on uudemmissa tonnareissakin. Onko samassa kohtaa, niin siitä ei ole tietoa?9-5T kirjoitti:Ei pitäisi sopia, koko keskiö kuorineen on sivuissa olevien ruuvien kanssa kiinni.
Jos boorit sopisivat, niin voisi harkita uutta rattia omaankin tonnariin.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Vielä
Ainakaan 9-5:ssa ei ollut mitään ongelmia radion koodin kanssa. Omassani oli akunkenkä irti viikkoja eikä sen jälkeen mitään koodeja kysynyt. Muutenki itse radio (AS2) on ollut monesti myös pois paikaltaa ilman ongelmia. Audeissa on kyllä kyseinen ongelma tullut vastaan, mutta Saabeissa eing900aero kirjoitti:Kun vaihdan ratin niin silloinhan pitää nypätä akunkenkä pois, eikös radio vaadi senjälkeen koodia? Sitä minulla ei ole, onko se pakko hakea saabin merkkihuollosta? Sen saaminen tuskin maksaa? Muutenkin minun on tarkoitus tehdä autoon kytkinremontti, joten akunkenkä on irrallaan useita päiviä.

Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
-
- "Turbo"
Oman auton huoltokirjan mukaan AS2 ja auto tehdään pareiksi "tekillä" ja sen jälkeen ne ei tarvitse mitään muuta koodia, koska ei toimi muissa autoissa, ellei myös irroitusvaiheessa käytetä Techiä.(siis poisteta paritusta,)
Näinollen ei virtakatkokset aiheuta tähän laitteeseen käyttöoikeusongelmia.
Näinollen ei virtakatkokset aiheuta tähän laitteeseen käyttöoikeusongelmia.
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927