Hinailin 2,0t automaatti vm-00 270tkm ajetulla farkulla peräkärryn kanssa 3300 km euroopan läpi Espanjaan. Ruotsissa näytti menevän 100km/t vauhdissa 12,9 litraa sadalla. Ihmetys oli suuri kun matkan aikana kulutus sen kuin putosi. Samalla 100-105km/t vaudilla Saabi vei Espanjassa enää 9,8 litraa sadalla? Miten voi olla? Vai hajosiko tietokone.
Muutenkin olin kyllä täysin v akuuttunut Ruotsalaisesta laatupelistä. Ei tarvinnut lisätä öljyä, kaikki toimi moitteetta.
kestää
Re: kestää
Se on kato alamäki kun menet sinne etelään. Kerro paljonko oli kulutus kotimatkalla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: kestää
Nollasitko kulutusmittaria välillä?
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
Re: kestää
Paljonks oli etanoolia Espanjan bensassa?
Saattoi sitä pitemmässä ajossa tietysti paikat putsaantuakin ja sen takia alkoi käymään paremmin.
Saattoi sitä pitemmässä ajossa tietysti paikat putsaantuakin ja sen takia alkoi käymään paremmin.
Kartsa #233
Saab 9-3 1.8t 2007
Saab 9-3 1.8t 2007
Re: kestää
Nollailin tankkaillessa kulutuslukemat. Etanolia pitäisi olla 10, mutta täällä se ei ehkä ole ihan niin tarkkaa? Ei muuten löydy montaa viinamyymälää, eikä hinta ole sen halvempi kuin tavallisella. Lähimmälle pumpulle on täältä yli kaksisataa kilometriä.
Taitaa muuten käydä niin että uskollisesta suomiautosta tulee nyt tulkku, eli taitaapi Saabi jäädä tänne.
Taitaa muuten käydä niin että uskollisesta suomiautosta tulee nyt tulkku, eli taitaapi Saabi jäädä tänne.