Vielä hälyttimestä!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
henkkaw10
"Aero"

Vielä hälyttimestä!

Viesti Kirjoittaja henkkaw10 »

Mulla on nyt ruvennut tekemään noin 5 kertaa viikossa sitä,että hälytin menee itsestään päälle ja töötit huutaa ja vilkut vilkkuu.Luin kaikki topicit,mitä etsillä löysin,mutta en sitä mitä ehkä halusin. :roll:

-Tutkittu vikakoodit Tech 2:sella,ei mitään muistissa!
-Kaksi kertaa ollut Sidissä teksti joka meni jotakuinkin näin"theaf alarm failured,contact service"

Usko ei riitä siihen patterinvaihto juttuun,mitä etsillä löysin ja oli runsaasti keskustelua sen toimimattomuudesta...

Ja vielä,autossa ei sisällä mikään liiku,mikä häiritsisi liiketunnistimissa.

Sen sulakkeen irroituksen voisin tehdä,mikäli joku sen paikan mulle kertoisi,että mikä niistä napataan pois? Ja tietysti haittavaikutukset siitä.

Saahan ovet tietysti avaimella kiinni,ilman turhia hälytyksiä,mutta... :oops:
VW Passat 3.6 V6, vm 2012
Pirttta
"Turbo"

Re: Vielä hälyttimestä!

Viesti Kirjoittaja Pirttta »

Saatko hälytyksen loppumaan kauko-ohjaimesta? Silloin kun paristot alkavat kunnolla tökkimään, ei kauko-ohjain enää ainakaan minulla purkanut hälytystä, vaan piti ottaa hälyttimestä piuha irti.
Saab NG 9-5 2.0T MY11
Ex: Saab 96, Saab 99, WV Jetta, 2xWV Passat, Saab 9-3, Saab OG 9-5 Aero, Saab NG 9-3 Aero
henkkaw10
"Aero"

Viesti Kirjoittaja henkkaw10 »

Pirttta kirjoitti:Saatko hälytyksen loppumaan kauko-ohjaimesta? Silloin kun paristot alkavat kunnolla tökkimään, ei kauko-ohjain enää ainakaan minulla purkanut hälytystä, vaan piti ottaa hälyttimestä piuha irti.
Loppuu heti kun avaimesta painaa ovet auki,mutta alkaa saman tien uudestaan,kun laittaa ovet kiinni kaukosäätimestä!
VW Passat 3.6 V6, vm 2012
Juhokall
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Juhokall »

Minulla ei ilmeisesti ole hälytintä autossani, mutta hätävilkut ovat silloin tällöin alkaneet vilkkua itsestään (jo muutaman kerran). Mistä moinen voi johtua? Avaimen kaukosäätimellä saa kyllä aina loppumaan.
9-5 2001 2.3t ja melkein 300tkm
anttimak
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja anttimak »

Tuolta kyselin itse samaa ja vastauskin löytyi:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 1&start=30
9-3 2,0t BP SC -08
Ex:9-3 TiD SC -08
Ex: 9-5 Aero AT wagon -00
Vastaa Viestiin