Bypass Valve Modification?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Ryydman90
"Tuplakaasari"
Viestit: 51
Liittynyt: Ma Joulu 07, 2015 17:52

Re: Bypass Valve Modification?

Viesti Kirjoittaja Ryydman90 »

Mitäs jos löytää 3 t-haaraa? Vitsi vitsi, meinas olla itellä aikasemmi vähä hukassa ku vanha omistaja päässy valloillee noide t-haarojen kans :lol:
moilanen88
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
Paikkakunta: Kajaani

Re: Bypass Valve Modification?

Viesti Kirjoittaja moilanen88 »

samapa se mullakin oli,entinen omistaja oli vetäny letkut päin vittua,en vieläkään tiedä mihin yksi letku menee,jonnekkin puskurin syövereihin ja oli ennen bypassissa kiinni...ihme että auto toimi edes jotenkuten.
Joku kipotin.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10278
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Bypass Valve Modification?

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Se voi olla akun huohotusletku... Joissakin akuissa on siinä korkkien päällä sellainen kokoojakappale jossa on letkunippa ja siihen se letku kytketään.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
jarluh
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Marras 15, 2011 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Bypass Valve Modification?

Viesti Kirjoittaja jarluh »

Käskettiin kiittämään kovin tarkoista selosteista asiaan liittyen. Kiitos!
Vastaa Viestiin