miksi laittaa E/RE85 päivitys? kulutus ja hinta...

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2497
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: miksi laittaa E/RE85 päivitys? kulutus ja hinta...

Viesti Kirjoittaja Termos »

Saappipappi kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 22:25
Jokainen päättää itse millä ajaa... Toin vain oman kantani esiin.
Kiitos vaan vinkeistä 👍
Jos voisin laittaisin tähän meemin missä on se äijä Game of Thronesista jolla on turkis päällä ja miekka kädessä, kirjoittaisin siihen ettei talvi on tulossa, aika laittaa bensaa tankkiin. 😂
Jep, onneksi on valinnanvaraa.

Pitäisköhän mun väkertää meemi, kun Aero lojui lentokentän parkkiksella hyytävän tovin umpijäässä. Kuvaan jäämies Ötzi Aeron viereen, tekstiksi: "Aeron nesteet on -26 astetta Celsiusta, mutta etanolilla pärisee heti" :mrgreen:
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Fakiiri
"Hölösuu"
Viestit: 1851
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 07:31
Paikkakunta: Kemi

Re: miksi laittaa E/RE85 päivitys? kulutus ja hinta...

Viesti Kirjoittaja Fakiiri »

Hieman samankaltaisia kokemuksia tulpista. Kyllä n 15tkm pääsee, mutta voi olla ettei metriakään yli.

Yhden sarjan ajoin ns. loppuun, tulpat alko häröilemään 18tkm kohdalla. Iridiumeilla menin muistaakseni yli 25tkm, ja tulpat näytti
tuon jälkeen vielä erinomaisilta.

Eipä ole tarvinnut polttoainetta pakkasten takia ikinä valita/vaihtaa, enemmänkin ajoreitit määrittäny tilanteen.
# 4816
Mersedes-Benz 200CDI -06 (A5)
Mitsubishi Galant 1.8 GLi -94 (M5) FFV
Ex-Saab 9-5 2.3t Wagon -01 (M5) BP by JC
Saappipappi
"Ruisku"
Viestit: 142
Liittynyt: Pe Syys 28, 2018 16:36

Re: miksi laittaa E/RE85 päivitys? kulutus ja hinta...

Viesti Kirjoittaja Saappipappi »

Termos kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 23:20
Saappipappi kirjoitti:
Ti Marras 12, 2019 22:25
Jokainen päättää itse millä ajaa... Toin vain oman kantani esiin.
Kiitos vaan vinkeistä 👍
Jos voisin laittaisin tähän meemin missä on se äijä Game of Thronesista jolla on turkis päällä ja miekka kädessä, kirjoittaisin siihen ettei talvi on tulossa, aika laittaa bensaa tankkiin. 😂
Jep, onneksi on valinnanvaraa.

Pitäisköhän mun väkertää meemi, kun Aero lojui lentokentän parkkiksella hyytävän tovin umpijäässä. Kuvaan jäämies Ötzi Aeron viereen, tekstiksi: "Aeron nesteet on -26 astetta Celsiusta, mutta etanolilla pärisee heti" :mrgreen:
Pärisee juu kieltämättä👍 mutta hörppäsee sitä jokusen litran ennen kuin saa koneen käyntilämpötilaan💪
Saab 9-5 2.0t/stg1 BiopoweR (EXä)
miikkova958
"Kaasari"
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Maalis 09, 2020 16:29

Re: miksi laittaa E/RE85 päivitys? kulutus ja hinta...

Viesti Kirjoittaja miikkova958 »

Tuli hankittua huutokaupasta tollanen 9-5 korinen 3.0 V6 saappi.Just naapurikaupungista hajin kesäkumit saapin omilla vanteilla mielestäni hyvään hintaan 130e.No hyvä pätkä seurata kulutusta.Vakkarilla mennen tullen noin 85 nopeutta.Muutama kilsa kaupunki ajoa niin ajotietokoneen mukaan keskikulutus 7.7l.Ysikasia tankissa.Ei mielestäni paha ollenkaan :)
Vastaa Viestiin