Hinta-arvio 9-5 4d 2.0t 2003 360tkm
Hinta-arvio 9-5 4d 2.0t 2003 360tkm
asiallisesti huollettu, turbo vaihdettu (350tkm) ja päivitetty E85 softa. Onko mitään järkeä myydä/vaihtaa?
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
Re: Hinta-arvio 9-5 4d 2.0t 2003 360tkm
viimevuonna tarjosin just leimattua -02 mallin farkkua ajettu hiukan päälle 300tkm... 3000€ vaihto-autoihin, 3500€ esittely autoihin. Laakkosella stadissa.. korkokin olis ollu liki 8%
vaikka auto on -02 malli, mutta otettu käyttöön 9/01, kauppias totes sen olevan -01
Yksityiselle myydessä voit saada "jopa" liki 5k€, ja siitä kauppaan tinkaamaan, ilman vaihto-autoa.
Käyttö-arvo tuolla on ... ei vaihto-arvoa
vaikka auto on -02 malli, mutta otettu käyttöön 9/01, kauppias totes sen olevan -01
Yksityiselle myydessä voit saada "jopa" liki 5k€, ja siitä kauppaan tinkaamaan, ilman vaihto-autoa.
Käyttö-arvo tuolla on ... ei vaihto-arvoa
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Hinta-arvio 9-5 4d 2.0t 2003 360tkm
No riippuu vähän paljonko haluaa rahaa tuosta vehkeestä. Noin paljon ajettu niin se taitaa karkoittaa aika monta ostaja ehdokasta. Sanotaan että realistisesti 2000-3000e jos vaan kysyntä kohtaa tarjonnan..
Saab on vähän semmonen auto että valtavirta ei súostu edes koeajamaan ja tämän foorumin hörhöt (minä mukaanlukien) ostaa melkeimpä sian säkissä jos siinä lukee
Vaihtojahan tuohon varmaan ehdotetaan mielinmäärin mutta yleensä niistä ei mikään ole järkevä, ainakin tuon kakkosauton kohdalla huomannu että muutaman satasen kippo onkin vaihdossa melkeimpä kahden tonnin auto myyjän mielestä...
Täytyy varmaan kohta alkaa käyttämään Keltaista Pörssiä, alkaa sen verta ärsyttämään tuo chattiauton homma, sähköpostissa kohta kolme sivua pelkästään "Käyttäjä ehdottaa vaihtoa jne.." ja suurinpiirtein kaikki noita autoista on täyttä tuubaa. Juuri leimattu ja yleisilmeeltään tosi siisti auto pitäis vaihtaa päikseen vanhempaan, leimaamattomaan ruosteiseen p*skaan. Paras on kyllä kun ilmotuksessa lukee että vaihdetaan HALVEMPAAN niin vaihdossa ehdotetaan 7000e Celicaa...
Saab on vähän semmonen auto että valtavirta ei súostu edes koeajamaan ja tämän foorumin hörhöt (minä mukaanlukien) ostaa melkeimpä sian säkissä jos siinä lukee
Vaihtojahan tuohon varmaan ehdotetaan mielinmäärin mutta yleensä niistä ei mikään ole järkevä, ainakin tuon kakkosauton kohdalla huomannu että muutaman satasen kippo onkin vaihdossa melkeimpä kahden tonnin auto myyjän mielestä...
Täytyy varmaan kohta alkaa käyttämään Keltaista Pörssiä, alkaa sen verta ärsyttämään tuo chattiauton homma, sähköpostissa kohta kolme sivua pelkästään "Käyttäjä ehdottaa vaihtoa jne.." ja suurinpiirtein kaikki noita autoista on täyttä tuubaa. Juuri leimattu ja yleisilmeeltään tosi siisti auto pitäis vaihtaa päikseen vanhempaan, leimaamattomaan ruosteiseen p*skaan. Paras on kyllä kun ilmotuksessa lukee että vaihdetaan HALVEMPAAN niin vaihdossa ehdotetaan 7000e Celicaa...
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Hinta-arvio 9-5 4d 2.0t A 2003 360tkm
Chattiauto
No saabiin se pitäis vaihtaa(kuulemma nätimpään), vaan ei nappais mennä kauppaan kuuntelemaan kerttuilua
Melkein tekis mieli vaihtaa mamin kanssa päikseen, mut kun oma on "vaasan callen" raiskaama ja sillä on (kesällä) ihan mukava ajella
No saabiin se pitäis vaihtaa(kuulemma nätimpään), vaan ei nappais mennä kauppaan kuuntelemaan kerttuilua
Melkein tekis mieli vaihtaa mamin kanssa päikseen, mut kun oma on "vaasan callen" raiskaama ja sillä on (kesällä) ihan mukava ajella
ex-my08 1.8t bp / ex-my08 1,9Tid / ex-9-5 2.0t A / ex-96 V4
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.
TSI & TGI
Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla.