Fcode 5120
Fcode 5120
Auto ei vieläkään pidä tyhjäkäyntiä, käy noin 500 kierroksilla ja simahtaa. Sid antaa nyt koodin 5120. Kertoisiko joku mitä mahtaa koodi tarkoittaa?
Ajaessa ei ole mitään ongelmaa paitsi välillä tuntuu kuin haamu kävisi painamassa poljinta, nostaa kierroksia itestään hetkeksi..
Alipaineletkuja vaihdeltu, huohottimelle tuleva putki vaihdettu ja letkut tarkastettu. CE valoa ei enää sytytä. Häikkä vaan jatkuu.. Miten DI-kasetti oireilee tai kaasuläppäkotelo, jälkimmäinen meni edellisestä vekottimesta ja se kävi kuin traktori ja CE paloi.
Ajaessa ei ole mitään ongelmaa paitsi välillä tuntuu kuin haamu kävisi painamassa poljinta, nostaa kierroksia itestään hetkeksi..
Alipaineletkuja vaihdeltu, huohottimelle tuleva putki vaihdettu ja letkut tarkastettu. CE valoa ei enää sytytä. Häikkä vaan jatkuu.. Miten DI-kasetti oireilee tai kaasuläppäkotelo, jälkimmäinen meni edellisestä vekottimesta ja se kävi kuin traktori ja CE paloi.
Re: Fcode 5120
no tolla koodilla ei kyllä saabiin löydy mitään!
ootko putsannu kaasuläppäkoteloa? vois kuvitella sen jotenkin olevan yhteydessä haamukaasu -oireeseen/tyhjäkäyntiin...
ootko putsannu kaasuläppäkoteloa? vois kuvitella sen jotenkin olevan yhteydessä haamukaasu -oireeseen/tyhjäkäyntiin...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
#5179
#5179
Re: Fcode 5120
Fcod 5120 eli P1400 ei ole olemassa. Oletko varma että koodi on 5120 ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Fcode 5120
Joo kyllä se tuommoisen koodin antoi. Nyt kun kävin käynnistämässä se on nollaantunut sieltä. Käynnissä se ei kyllä pysy.
Kait se tuo kaasuläppäkotelo pitäis sitten seuraavaksi. tässä on tosin semmonenkin että pöläyttelee kun käynnistää ja vanhojen kuittien mukaan turbossa on ollut sanomista. Kaverin mukaan voisi sotkea öljyä tonne kaasuläpälle ja oireilla noin..
Niin ja etanolilla on ajeltu nyt joku 30 tankillista, oireet alkoi kuukausi softan jälkeen mutta toisaalta softa laitettiin samantien kun auton ostin.
Myyjän mukaan tämä vekotin oli tullut joltain klubilaiselta vaihdossa Jos jollekulle tuttu tummansininen 2.3 vm 98 9-5 sedan, tammistosta ostettu syksyllä ?
A
Kait se tuo kaasuläppäkotelo pitäis sitten seuraavaksi. tässä on tosin semmonenkin että pöläyttelee kun käynnistää ja vanhojen kuittien mukaan turbossa on ollut sanomista. Kaverin mukaan voisi sotkea öljyä tonne kaasuläpälle ja oireilla noin..
Niin ja etanolilla on ajeltu nyt joku 30 tankillista, oireet alkoi kuukausi softan jälkeen mutta toisaalta softa laitettiin samantien kun auton ostin.
Myyjän mukaan tämä vekotin oli tullut joltain klubilaiselta vaihdossa Jos jollekulle tuttu tummansininen 2.3 vm 98 9-5 sedan, tammistosta ostettu syksyllä ?
A
Re: Fcode 5120
Onko tietoa kenen softa?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Fcode 5120
No en tiiä kylläjcarlson kirjoitti:Onko tietoa kenen softa?
Re: Fcode 5120
Ettei koodi kuitenkin olisi 5720? Jos pikselivikaa vähän näytössä niin että näyttääkin ykköseltä toinen numero. Tällöin olisi P1658 eli bypassin magneettiventtiili rintapellissä, katkos virtapiirissä. Tarkistaisin bypass-venttiilin kunnon (ilmaa ei saa tulla läpi kun imee pikkuletkun nipasta), ja että sähköliitin on tuossa bypassin ohjausventtiilissä kunnolla kiinni. Ohjausventtiilin tunnistaa siitä, että siihen tulee kolme alipaineletkua, joista yksi on se pitkä joka menee bypass-venttiilille joka on ahtoputkessa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Fcode 5120
ok kiitos !! voi muuten hyvinkin olla noin että on ollutkin seiska Täytyy tarkistella bypass.