Jarruputki vuotaa, jarrupoljin menee pohjaan

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
karihai
"Aero"
Viestit: 493
Liittynyt: Ti Marras 23, 2010 14:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Jarruputki vuotaa, jarrupoljin menee pohjaan

Viesti Kirjoittaja karihai »

Vehe! Jos löydät halvemman vaihtoehdon Oulusta, niin ilmoittele. Mulla alkaa olla sama ongelma, eli jarruputket tuossa tankin päälle nousevassa osassa on aika huolestuttavassa kunnossa. En haluaisi tulla satasta T-risteykseen ja huomata, että jarrut ei toimi. Yksi kokemus asiasta on jo Ng 900:lla motarilla, mutta silloin oli tilaa pysähtyä.
Viimeksi muokannut karihai, La Touko 02, 2020 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vehe
Matalapaineturbo
Viestit: 169
Liittynyt: La Touko 17, 2008 21:21
Paikkakunta: Oulu

Re: Jarruputki vuotaa, jarrupoljin menee pohjaan

Viesti Kirjoittaja Vehe »

karihai kirjoitti:
To Huhti 30, 2020 20:31
Vehe! Jos löydät halvemman vaihtoehdon Oulusta, niin ilmoittele. Mulla alkaa olla sama ongelma, eli jarruputket tuossa tankin päälle nousevassa osassa on aika huolestuttavassa kunnossa. En haluaisi tulla satasta T-risteykseen ja huomata, että jarrut ei toimi. Yksi kokemus asiasta on jo Ng 900:lla motorilla, mutta silloin oli tilaa pysähtyä.
Mulla hiipui onneksi hitaasti. Ensin syttyi varoitusvalo ja kohta pehmeni poljin. Lopulta liikennevaloissa ei pitäny jarru paikoillaan autoa (automaatti).

Minä hain Bilistemasta putkea ja liittimiä, sekä putkityökalun. Ei halunnu kukaan muu tarjota. 1x vanha putki on irroitettu. Huomenna jatkuu.
Vastaa Viestiin