Xenonin asennonkorjaus

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
95greyturbo
"Viggen"
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 28, 2011 11:44

Xenonin asennonkorjaus

Viesti Kirjoittaja 95greyturbo »

Onko fiksuinta viirusilmästä irroittaa lyhty kokonaan ku halu roplaa lampun asentoa? Epäilys vahva, ku valokuviota katsoo niin väärään asentoon mennyt. Pelkääjän puolen lyhty kyseessä. Ja mites lyhty lähteekään irti?
Ex-Saab 9-5 Wagon 2.3t Vector Sentronic
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: Xenonin asennonkorjaus

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Itse irrotin umpiot, kun polttimot vaihdoin. Ylivoimaisesti helpoin tapa räpeltää polttimoiden kanssa, kun umpiot on irrallaan. Ensin puskuri irti ja sitten umpiot. Kuulostaa isolta hommalta, mutta puskurin saa kymmenessä minuutissa irti. Ruuveja on kymmenisen kappaletta, pari molemmissa etulokareissa ja keulassa alapuolella muistaakseni viisi. Maskin yläpuolella on pari ruuvia ja pari muovinastaa. Umpio on kolmella ruuvilla, jotka näkyy puskurin ollessa irti.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Vastaa Viestiin