moottoreiden erot

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
tumpeloin
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2009 20:07

moottoreiden erot

Viesti Kirjoittaja tumpeloin »

hellouta.kiinnostaisi tietää onko 2,3 ...2000 mallin aeron moottorissa muuta eroa kuin mitsun turbo ja eri softa verrattuna tavallisee 2.3 seen.Paineet kakkospytyssä alentuneet ja huohotus ja savutus rankkaa.Ruotsista aattelin hommata?
ketku
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 17:02
Paikkakunta: Kontiolahti

Re: moottoreiden erot

Viesti Kirjoittaja ketku »

En tiedä miten onnistuit tänne viestisi laittamaan mutta on kyllä niin väärä alue kuin olla ja voi. Kysele tuolla mallikohtaisissa alueissa.
# 5930
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: moottoreiden erot

Viesti Kirjoittaja tturku »

Siirretty oikealle alueelle. Varmista nyt tumpeloin että puhut vielä og9-5:stä.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: moottoreiden erot

Viesti Kirjoittaja Hook »

Koneet samat lukuunottamatta pakovenoja sekä jompaa kumpaa nokka akselia.. Taisi olla Aerossa (235R:ssä) eri nokka akseli.
Eivät mitään radikaaleja eroja käytössä.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin