Takaiskuventtiili rikki
Takaiskuventtiili rikki
Osaako joku opastaa kuinka takaiskuventtiiliventtiilin jatkona oleva kova muoviletku irtoaa alapäästään tai siis se plugi saadaan irti.Tuntuu olevan ahtaassa paikassa eikä pääse oikein puristamaan ko.liitintä että antautuisi.Kyseessä siis huohotukasen letku.
Re: Takaiskuventtiili rikki
Jos kyse on 2004 tai uudemman huohotinputkesta niin sinne käy suunnilleen 22 mm kita-avain jolla ne harmaat lukitukset saa painettua sisään ja letkun voi vetää irti. Uudella putkella voi tarkistaa tuon mitoituksen ensin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Takaiskuventtiili rikki
Sain auki painamalla pitkällä talttapäisellä ruuvarilla yläpuolista klipsua imusarjan välistä ja sormella samanaikaisesti alapuolista.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
Re: Takaiskuventtiili rikki
Samaa kokeilen ensin muttei kädet riittänyt enää vetämään sitä paikaltaan. Mittasin tuossa niin 23 millinen kita-avain on just eikä melkein oikean kokoinen ja kuskin suunnasta sen saa työnnetyä hahloon.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Takaiskuventtiili rikki
OK.Kiitos vinkeistä,lähti irti kun yläpuolelta painoi ruuvimeisselillä ja alapuolelta näppivoimin.23mm avain täytyy harjoitusmielessä testata.