Mikäs olis hyvä tarkistaa ensimmäisenä. Kiipee nääs lambda tappiin kahel polkasulla ja poljin on jäykkä melki heti kun auton on sammuttanu. Niin ja alip.pumppu tikuttaa virrat päällä todella taajaan. Kannattaisko käydä takaiskujen kimppuun vai suosiolla itse tehostajaan?
Sent from my XT910 using Tapatalk 4
Jarrutehostin
-
- "Viggen"
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20
Jarrutehostin
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Saab 9000 2.0t - 5v my96.
On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.
Lemmy 1945-2015.
Re: Jarrutehostin
Varmaan tehostaja, ei olis ensinmäinen. Selviää kun imeskelee sitä tehostajalta tulevaa letkua, ei kuulu fuskata.
#3272
Re: Jarrutehostin
Letku irti tehostimelta, ja "sormi" tulppa letkuun, muuttuuko tyhjäkäynti kierrokset? ja tuo lambda arvo?
Letku kiinni, auto käyntiin paikalla "kevyt jarru" mitä tapahtuu? sitten täys jarru (poljin niin pohjaan kun saa) mitä tapahtuu?
Kun mulla vuoti tehostin, tyhjäkäynti vaelsi, kevyt jarrulla tasaantui, täys jarrulla vaelsi, välillä sytytti ec valon.
Letku kiinni, auto käyntiin paikalla "kevyt jarru" mitä tapahtuu? sitten täys jarru (poljin niin pohjaan kun saa) mitä tapahtuu?
Kun mulla vuoti tehostin, tyhjäkäynti vaelsi, kevyt jarrulla tasaantui, täys jarrulla vaelsi, välillä sytytti ec valon.
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839