9-5 Iskareista

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
GameOver
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 14:48
Paikkakunta: Area -09

9-5 Iskareista

Viesti Kirjoittaja GameOver »

Eli missä vaiheessa pitäis ruveta uumoilemaan etuiskareiden vaihtoa (km-lukema)? Katsastuksesta meni vielä hyvin läpi ja tuntuu hyviltä... Taakse jouduin jo vaihtamaan bilsteinin sportit kun ei nää vakioiskareilla pysyny tiessä vaan rupes takapyörät pomppimaan hervottomasi... Niin ja autohan on siis ajettu karvan vajaa 100tkm
kulkuneuvoja.....
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Omaan 9-3:een vaihdettiin kaikki jouset ja iskarit 106tkm kohdalla. Ihan "viime tipassa". Takaiskarit öljyt pihalla.
Yleisesti nämä ensiasennusiskarit ovat parinkin korjaamon mielestä kestoltaan ala-arvoisia.
Patrick
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: Ma Marras 15, 2004 22:19
Paikkakunta: Snappertuna

ISKARIT

Viesti Kirjoittaja Patrick »

Mietin tässä ihan samaa. Oma 9-5 SE tuntuu luvattoman pehmeältä joten kysyisin jos joku tietäisi mistä saisi järkihintaan jäykemmät iskarit ja mahdollisesti jouset. En ole valmis maksamaan mitään "racing"hintoja.
GameOver
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 14:48
Paikkakunta: Area -09

Viesti Kirjoittaja GameOver »

Taakse sain noi bilsteinit kaverin kautta atoylta 255€ hintaan. Etuiskareita en sitten ookkaan vielä kyselly...Kuullu kyllä myös et vakioiskarit ois heikkoa tekoa...
kulkuneuvoja.....
samppe
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 11:24
Paikkakunta: Kaustinen

Viesti Kirjoittaja samppe »

Onkohan tuo 600 kuinka tuore hinta, kun tuolla Kokkolan Saab liikkeessä pyytävät ysi-viitosen alustasarjasta yli tonnia! Eikä kuulemma sisällä kuin iskarit ja jouset. Onkohan kyseessä sama satsi lain?
9000 CD 2.0i -95
Vastaa Viestiin