Varapyöräkotelo mätä

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Jerkkuli
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 17, 2019 17:50

Re: Varapyöräkotelo mätä

Viesti Kirjoittaja Jerkkuli »

Reijät lienevät lähinnä robotin kohdistus/tartunta kohtia tehtaalla.

mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1137
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Re: Varapyöräkotelo mätä

Viesti Kirjoittaja mikan »

Jerkkuli kirjoitti:
La Huhti 11, 2020 13:51
Reijät lienevät lähinnä robotin kohdistus/tartunta kohtia tehtaalla.
En usko, että varapyöräkotelossa olisi monta reikää tuosta syystä.

t. Mika
4 * turbo, 1 * Aero

lukkis
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Loka 27, 2014 19:01
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Varapyöräkotelo mätä

Viesti Kirjoittaja lukkis »

Tuskinpa se bitumikerros siinä pellinpäällä vanhemmiten hyvää tekee. Varsinkaan jos on päässyt kosteutta koteloon. Oli vähän kosteaa bitumin ja pellin välillä... Aika helposti sai raaputettua maaliin kun omassa hitsailin kotelon kuntoon.
SAAB 9-5 2.3 Autom. vm. -99 E85:lla mennään

Vastaa Viestiin