Miten ton saa ilmattua silleen että varmasti ilmaantuu, termari ei aukee
kun jossakin 90c ja kone siinä vaiheessa vajaa nesteisstä
Kansiremppa menossa ja
Kansiremppa menossa ja
EBR garage
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Re: Kansiremppa menossa ja
Esim. tuolta löytyy ohjetta ilmaukseen: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=131962
#4754 -02 9-5 tomaattifarmari, ex. -95 9000 Aero
Pikselikorjausta ja muuta remppa-apua 040-4808538
Pikselikorjausta ja muuta remppa-apua 040-4808538
Re: Kansiremppa menossa ja
Sen voi ilmata monella tapaa. Tylyin konsti on täyttää vedellä ja ajaa vähän, ja lisää nestettä. Viimeksi huomasin että jos lämmittelee konetta paisarin korkki kiinni, niin vesi ei häviäkään paisarista, vaikka kone on jo melko lämmin. Eli korkki raollaan ilmautuisi nopsempaan. Ei sitä termostaatin avautumislämpötilaa tartte pelätä, kokeilee ylävesiletkua ja käyttelee lämpimäksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01