suuttimista 2,3
suuttimista 2,3
Minkä kokoiset on noissa viimmeisissä aeroissa suuttimet onko yli 350
mitkä on vanhassa kun ne on kuitenkin sen 280hv,a
mitkä on vanhassa kun ne on kuitenkin sen 280hv,a
EBR garage
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Re: suuttimista 2,3
Esmerkiksi MY05:sessa aerossa jossa alunperin bensalla 260 pollea niin etanoli konverteerattuna pirtulla 280 pollea.Jyrchi kirjoitti:Sama -05:ssä. Missähän mallissa on 280 hevosvoimaa?
Näin kertoi saabin jengi aikanaan.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: suuttimista 2,3
O_o heeeeetkinen.
Viina ja 280hp 350cc suuttimilla O_o Wat
Melko laihalla taitaa käydä.
Viina ja 280hp 350cc suuttimilla O_o Wat
Melko laihalla taitaa käydä.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: suuttimista 2,3
En tainnut mainita suuttimia?nugge kirjoitti:O_o heeeeetkinen.
Viina ja 280hp 350cc suuttimilla O_o Wat
Melko laihalla taitaa käydä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: suuttimista 2,3
MY05 Aerofemmassa on kylläkin vakiona 250hv eikä niitä käsittääkseni ole biopowereina edes uutena myyty?
Re: suuttimista 2,3
No taisi olla kyse ns. labramoottorista/autosta. Ei tuotantoversiosta. Kyllähän sieltä helposti se 280 heppaa etanolilla Aerosta irtoaakin kunhan suuttimia tai pa-painetta nostetaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: suuttimista 2,3
Hmmmh ei kyllä täällä myydyissä MY05 Aeroissa on se 260 eikä niitä saanut BioPowerina silloin.t.t.j kirjoitti:MY05 Aerofemmassa on kylläkin vakiona 250hv eikä niitä käsittääkseni ole biopowereina edes uutena myyty?
EDIT: lainaus Wikistä: 2.3 Turbo Aero R4 2290 cm3 191 kW (260 hv) @ 5300 r/min 350/370 Nm @ 2000 r/min
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: suuttimista 2,3
260hv tuli MY06 viirusilmän myötä, kun samalla laitettiin avarampi turbon imuputki. Tehdasilmoitus oli 2,3 Aerolle 230hv MY00-MY01 ja 250hv MY02-MY05. Mutta esim. noissa ei softissa ole tehon kannalta mitään käytännön eroa vaan se 20 heppaa on lisätty lähinnä paperilla kun on huomattu että lupailtiin liian vähän. MY06-> softassa on hitusen enempi sytkää ja ilmamassaa annettu vrt. MY05 joten se 10hv lisäys on sikäli todellisempi.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: suuttimista 2,3
Hieman väärin 260 heppasella moottorilla aero tuli myyntiin 2005/11. Ja se tuli MY05:sena silloin en muista syytä siihen enään, mutta joku jippo siinä oli tais liittyä jotenkin faceliftiin.jcarlson kirjoitti:260hv tuli MY06 viirusilmän myötä, kun samalla laitettiin avarampi turbon imuputki. Tehdasilmoitus oli 2,3 Aerolle 230hv MY00-MY01 ja 250hv MY02-MY05. Mutta esim. noissa ei softissa ole tehon kannalta mitään käytännön eroa vaan se 20 heppaa on lisätty lähinnä paperilla kun on huomattu että lupailtiin liian vähän. MY06-> softassa on hitusen enempi sytkää ja ilmamassaa annettu vrt. MY05 joten se 10hv lisäys on sikäli todellisempi.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: suuttimista 2,3
Kenties sitten Ruotsissa, mutta Suomessa 260hv moottori tuli vasta viirusilmään, jota tietty alettiin myymään Saabin tapaan jo kesälomien jälkeen 2005?
Saabin orkkissoftia mulla on vino pino, ja MY05 on 250hv, MY06 on 260hv.
Saabin orkkissoftia mulla on vino pino, ja MY05 on 250hv, MY06 on 260hv.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: suuttimista 2,3
Oliskohan sitten näin, että sitä myytiin vain tänne ruotsiin? no ehkä tämä oli näin, mutta parallel eli rinkkainen myynti viirun ja vanhan kanssa loppui vasta aivan vuoden lopussa ja ennen sitä sai MY05 myös 260 heppasena.jcarlson kirjoitti:Kenties sitten Ruotsissa, mutta Suomessa 260hv moottori tuli vasta viirusilmään, jota tietty alettiin myymään Saabin tapaan jo kesälomien jälkeen 2005?
Saabin orkkissoftia mulla on vino pino, ja MY05 on 250hv, MY06 on 260hv.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: suuttimista 2,3
Ei vaan näytä olevan tällähetkellä ruottinmaallakaan myynissä 05 mallia, kuin max 250 heppasella koneella.
9-5 Aero - 00
Re: suuttimista 2,3
Omassa MY05 Aerossa kaikkien lappujen mukaan se 184 kW. jcarlsonillapa tuonkin softa taitaa olla tallessa. Ja oletus kuitenkin oli, että alkuperäisen viestittelijän kysymys koski tuotantomalleja, mutta miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
SAAB 9-5 Aero -05