Heh, hyvä kysymys.
Kun vertailen konehuoneen näkymiä videoihin venttiilin vaihdosta, niin ei sen muovisuojan ja isohkon sähköliittimen alla kyllä näy mitään sen tapaista.
Mistä moinen koodi sitten? Sama acc-softa eri malleissa hakee olematonta asiaa?
No mutta, se ei ainakaan sitten hajoa jos sitä ei ole. Mikä lienee hyvä juttu.
Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa
Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel
Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa
Tässä patentti servon ohitukseen...
Pinnan mutkapäätä hieman työsti, niin meni sopivassa kulmassa vivun yläpäähän ja ei pääse lipsahtamaan pois, koska kojelaudan 5 mm reikä ei anna tilaa kääntyä sivusuunnassa.
http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna-vipuun.jpg
Pinna kojelaudan alapaneelista läpi. Pinnaa alaspäin lisää lämpöä ja ylöspäin lämpöä pois. Tuntee myös kun läppä on ääriasennossa jompaan kumpaan.
http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna ... udassa.jpg
Pinnan mutkapäätä hieman työsti, niin meni sopivassa kulmassa vivun yläpäähän ja ei pääse lipsahtamaan pois, koska kojelaudan 5 mm reikä ei anna tilaa kääntyä sivusuunnassa.
http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna-vipuun.jpg
Pinna kojelaudan alapaneelista läpi. Pinnaa alaspäin lisää lämpöä ja ylöspäin lämpöä pois. Tuntee myös kun läppä on ääriasennossa jompaan kumpaan.
http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna ... udassa.jpg
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel
Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa
Uusi kuskin puolen käytetty lämpöservo eBay 37,99.
AUTO+OFF antaan pitkän 1 - 8 (hakee / ei löydä olematonta lämppärin vesiventtiiliä?), ei muuta ja toimii.
AUTO+OFF antaan pitkän 1 - 8 (hakee / ei löydä olematonta lämppärin vesiventtiiliä?), ei muuta ja toimii.
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel