Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
AarniR
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 09, 2021 16:06
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa

Viesti Kirjoittaja AarniR »

Heh, hyvä kysymys.

Kun vertailen konehuoneen näkymiä videoihin venttiilin vaihdosta, niin ei sen muovisuojan ja isohkon sähköliittimen alla kyllä näy mitään sen tapaista.

Mistä moinen koodi sitten? Sama acc-softa eri malleissa hakee olematonta asiaa?

No mutta, se ei ainakaan sitten hajoa jos sitä ei ole. Mikä lienee hyvä juttu.
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel
Avatar
AarniR
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 09, 2021 16:06
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa

Viesti Kirjoittaja AarniR »

Tässä patentti servon ohitukseen...

Pinnan mutkapäätä hieman työsti, niin meni sopivassa kulmassa vivun yläpäähän ja ei pääse lipsahtamaan pois, koska kojelaudan 5 mm reikä ei anna tilaa kääntyä sivusuunnassa.

http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna-vipuun.jpg

Pinna kojelaudan alapaneelista läpi. Pinnaa alaspäin lisää lämpöä ja ylöspäin lämpöä pois. Tuntee myös kun läppä on ääriasennossa jompaan kumpaan.

http://megative.fi/pix/heat_motor-pinna ... udassa.jpg
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel
Avatar
AarniR
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 09, 2021 16:06
Paikkakunta: Kouvola

Re: Kylmää ja kuumaa yhtäaikaa

Viesti Kirjoittaja AarniR »

Uusi kuskin puolen käytetty lämpöservo eBay 37,99.

AUTO+OFF antaan pitkän 1 - 8 (hakee / ei löydä olematonta lämppärin vesiventtiiliä?), ei muuta ja toimii.
9-5 2.0t Linear Wagon 2003, Stage 1 + FlexFuel
Vastaa Viestiin