Pitäisi vaihtaa 2003 2.3T femmaan konehuoneen alipaineletkut ja mahd. takaiskut.
Etsi-toiminnolla ei löytynyt vastausta niin kysyn erikseen....
Minkä kokoista letkun pitää olla? (sisähalkaisija) ja saako sitä esim motonetistä?
Ja paljonki sitä tarvii olla? Jostain luin että 3 metriä riittää?
Entä mistä ne takaiskut kannattaa hankkia?
Alipaineletkuista taas kerran...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4073
- Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
- Viesti:
Alipaineletkuista taas kerran...
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Re: Alipaineletkuista taas kerran...
4mm on passeli sisähalkaisija. 3m riittää just ja just kahteen autoon.
#4754 -02 9-5 tomaattifarmari, ex. -95 9000 Aero
Pikselikorjausta ja muuta remppa-apua 040-4808538
Pikselikorjausta ja muuta remppa-apua 040-4808538
Re: Alipaineletkuista taas kerran...
Tarvikeliikkeet ei tunne alipaineletkun nimellä ainakaan meillä päin.myyvät ei oota.
Pissapojanletkuna kyllä.motonetistä ei ole käypästä löytynyt ainakaan niissä missä olen käynyt,seinämä liian paksua.
Pissapojanletkuna kyllä.motonetistä ei ole käypästä löytynyt ainakaan niissä missä olen käynyt,seinämä liian paksua.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Alipaineletkuista taas kerran...
Silikooniletkua 4mm niin ei tarvii olla parin vuoden välein vaihtamas.
Takaisku Venakopasta kaasuläpälle kannattaa vaihtaa joko uuteen tai laittaa ns. Diesel-Takaisku (Alumiininen takaisku).
EVAP 2005-> modin voit kans tehdä samalla niin pääset yhdestä takaiskusta eroon.
Siitä löytyy hakemalla lisätietoa.
Edit.
Muista myös vaihtaa imusarjantornista (kuskinpuolel) bensapainesätimelle menevän pätkän. Se yleensä jää jengillä vaihtamatta vaikka onkin yksi tärkeimmistä...
Takaisku Venakopasta kaasuläpälle kannattaa vaihtaa joko uuteen tai laittaa ns. Diesel-Takaisku (Alumiininen takaisku).
EVAP 2005-> modin voit kans tehdä samalla niin pääset yhdestä takaiskusta eroon.
Siitä löytyy hakemalla lisätietoa.
Edit.
Muista myös vaihtaa imusarjantornista (kuskinpuolel) bensapainesätimelle menevän pätkän. Se yleensä jää jengillä vaihtamatta vaikka onkin yksi tärkeimmistä...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Alipaineletkuista taas kerran...
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Alipaineletkuista taas kerran...
just hain tänää etrasta (etola) 4 metriä letkua ja sanoin et auton alipaineletkuks soveltuvaa nii heil oli ilmotettu oikeen et 3,5mm sisähalkasijalla nii pysyy ilman klemmarei paikallaa ja ulkohalkasija oli 9mm nii ei kulu puhkikaa iha heti! ja 4 metriä makso 16€ ja risat... sai hyvästi tehtyy bypass modin ja siihen evapin poistoo ny ei letkua tarttekkaa.
ja jossain tais lukea et tarkka määrä letkulle ois 1,70cm
ja jossain tais lukea et tarkka määrä letkulle ois 1,70cm
NG 9-5