Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Naurakaa vaan mutta reilu puoli vuotta riisikupilla teki sen että hiljaista, vakaata turbokyytiä tekee mieli.
Etsinnässä on hyvä tonttu, 9-3, tai 9-5. Nettiautoa plärätty ahkeraan ja yks farkkufemma löytyi jonka omistaja vaihtaisi sen mun riisikippoon.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6321328 (edit: epäilyttävä romu, unohdettu)
https://www.dropbox.com/s/hlg42j998rfuo44/index-1.pdf
Kuulemma turbo on jo kertaalleen vaihdettu mutta esim. huohotuksesta ei osannut mitään sanoa. Lähettää kuvan pellin alta. Leimattu just. Ihan parasta olis jos joku lähtis messiin katsomaan tai tietäisi autosta jotain?
Edit: myyjä on Lindberg ja puhelimessa kuultuna taitaa olla vähemmistöä. En ole rasisti mutta tuo toki lisäväriä.
Etsinnässä on hyvä tonttu, 9-3, tai 9-5. Nettiautoa plärätty ahkeraan ja yks farkkufemma löytyi jonka omistaja vaihtaisi sen mun riisikippoon.
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6321328 (edit: epäilyttävä romu, unohdettu)
https://www.dropbox.com/s/hlg42j998rfuo44/index-1.pdf
Kuulemma turbo on jo kertaalleen vaihdettu mutta esim. huohotuksesta ei osannut mitään sanoa. Lähettää kuvan pellin alta. Leimattu just. Ihan parasta olis jos joku lähtis messiin katsomaan tai tietäisi autosta jotain?
Edit: myyjä on Lindberg ja puhelimessa kuultuna taitaa olla vähemmistöä. En ole rasisti mutta tuo toki lisäväriä.
Viimeksi muokannut dj_pirtu, Ti Huhti 01, 2014 20:38. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
Niin, että aika multaa muistot
Mut onnea autokuumeeseen. Siihen ei kyl ole yleensä kuin yksi lääke
Mut onnea autokuumeeseen. Siihen ei kyl ole yleensä kuin yksi lääke
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
Femma-aerosta jäi kyllä hyvät muistot, siitä seuraavasta tonnarista taas ei jäänyt jolloin ne hermot menikin pahasti (kansipahvi ekapolkasulla viinasoftan laiton jälkeen ja poljinasetelma kuukauden sisään). Toimivia pelejähän nuo on jos ei ole ruosteita, alipaineletkut kunnossa, kaasuläppäkoppa hyvässä rasvassa ja puhdas sekä öljyt kiertää koneessa. Paitsi toi T17 ahistaa tietty. Laukeaako sitten heti kun alkaa viinalla ja lisäpaineilla leikkimään.JP_Vette kirjoitti:Niin, että aika multaa muistot
Mut onnea autokuumeeseen. Siihen ei kyl ole yleensä kuin yksi lääke
Viimeksi muokannut dj_pirtu, Ma Maalis 31, 2014 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
WTF, se ilmoitus katosi nettiautosta.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
Itse en ostaisi "kirjastoautoa". Rekkari on lähes sama kuin siskoni femmassa, joten ei ole tuontiauto, vaikka sama hemmo näkyy myyvän myös Ruotsista tuotuja. Etukilpi näyttää olevan solmussa ja lisäruuvilla vielä kiinni, vaikka muuten keula näyttää virheettömältä. Puhelinnumeron googlettamalla löytyy kolme muuta autoa myynnissä samalla numerolla.dj_pirtu kirjoitti:http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6321328
Kuulemma turbo on jo kertaalleen vaihdettu mutta esim. huohotuksesta ei osannut mitään sanoa. Lähettää kuvan pellin alta. Leimattu just. Ihan parasta olis jos joku lähtis messiin katsomaan tai tietäisi autosta jotain?
Edit: myyjä on Lindberg ja puhelimessa kuultuna taitaa olla vähemmistöä. En ole rasisti mutta tuo toki lisäväriä.
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
Joo, huomasin myös pientä jännää kun googlasin rekkarin ja puhelinnumeron.
Edit: tämä unohdettu. Metsästys jatkuu.
Edit: tämä unohdettu. Metsästys jatkuu.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Nysse taas tuli näkyviin, eri nimellä, kuvilla ja hinnalla: http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6329990
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Nysse on taas hävinnyt.
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Vähän ihmeellistä...
Ehkä myyjä onkin saabisti joka lukee ketjua?
Kuitenkin vanhaa Saabia ostettaessa, löytyy etsi-napilla tietoa tyyppiviosta mitä etsiä.
Pienoiset ennakkoluulot itsellänikin on, mutta kerronpa että olen ostanut uudehkon suht.paljon ajetun toisen ruotsalaismerkin käytettynä, vähemmistön edustajalta. Meinasin kääntyä kannoiltani mutta kävin kuitenkin koeajolla, luin vikakoodit, tarkistin auton historian, soitin ensimmäiselle omistajalle joka oli ajanut 99,8% km autolla ja vaihtanut sen autoliikkeeseen. Selvisi auton historia ja jopa sen autoliikkeen hyvityshinta joka oli 5k€ enemmän kuin mitä autosta jouduin maksamaan kuin kaupat tehtiin ja lunastin valtaosan hinnasta autoliikkeeseen (omistajan velkaa)...
100tkm myöhemmin en voi olla kuin tyytyväinen kauppaan, arvon alenema mitätön ja auto edelleen hyväkuntoinen.
Eli jos auton kunto ja hinta kohtaa niin ennakkoluulottomuudesta voi saada hyvin hyvitystä.
Ehkä myyjä onkin saabisti joka lukee ketjua?
Kuitenkin vanhaa Saabia ostettaessa, löytyy etsi-napilla tietoa tyyppiviosta mitä etsiä.
Pienoiset ennakkoluulot itsellänikin on, mutta kerronpa että olen ostanut uudehkon suht.paljon ajetun toisen ruotsalaismerkin käytettynä, vähemmistön edustajalta. Meinasin kääntyä kannoiltani mutta kävin kuitenkin koeajolla, luin vikakoodit, tarkistin auton historian, soitin ensimmäiselle omistajalle joka oli ajanut 99,8% km autolla ja vaihtanut sen autoliikkeeseen. Selvisi auton historia ja jopa sen autoliikkeen hyvityshinta joka oli 5k€ enemmän kuin mitä autosta jouduin maksamaan kuin kaupat tehtiin ja lunastin valtaosan hinnasta autoliikkeeseen (omistajan velkaa)...
100tkm myöhemmin en voi olla kuin tyytyväinen kauppaan, arvon alenema mitätön ja auto edelleen hyväkuntoinen.
Eli jos auton kunto ja hinta kohtaa niin ennakkoluulottomuudesta voi saada hyvin hyvitystä.
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face?
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Silti jo ajatus siitä että autossa on ollut lauma vähemmistön edustajia vaikuttaa vastenmieliseltä..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Veri vetää TAAS saabismiin!
On muuten aika yleistä OG-kolkeissa ja -femmoissa. Lieneekö keulan muoto ja kilven korkeus sellaiset, että aina osuu jonkun vetokuula tai muu siihen. Omassani kun auton ostin, oli kilpi aivan hävyttömässä kunnossa, mutta puskuri ehjä, kulmissa vain pieniä naarmuja. Ostin uuden kilven ja parin vuoden päästä sekin on jo lommoilla, vaikka puskuriin ei ole osunut mitään.Risto kirjoitti:Etukilpi näyttää olevan solmussa ja lisäruuvilla vielä kiinni, vaikka muuten keula näyttää virheettömältä.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Onko töissä sama asenne, jos tiskin takana seisoo vähemmistön edustaja?99 GL kirjoitti:Silti jo ajatus siitä että autossa on ollut lauma vähemmistön edustajia vaikuttaa vastenmieliseltä..
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Miten mahtaa olla Nääsvillen julkinen liikenne korvattu...t.t.j kirjoitti:Nysse on taas hävinnyt.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Saattaahan se vähän olla eri asenne silloin..9000 automaatilla kirjoitti:Onko töissä sama asenne, jos tiskin takana seisoo vähemmistön edustaja?99 GL kirjoitti:Silti jo ajatus siitä että autossa on ollut lauma vähemmistön edustajia vaikuttaa vastenmieliseltä..
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Niin siinä vaan kävi ettei tullutkaan saabia, takavasemmalta yllätti tämänmoinen helmi joka oli vaan pakko korjata talteen. Kyyti ei paljoa femma-aerolle kalpene, tosin turbon puute tuntuu alakierroksilla.
https://www.dropbox.com/sh/ebcva1l24siw61r/YZF7xje7hz
https://www.dropbox.com/sh/ebcva1l24siw61r/YZF7xje7hz
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT