2.3 turbo automaatti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
onnieemeli
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 10:17

2.3 turbo automaatti

Viesti Kirjoittaja onnieemeli »

morjes

ostelin vm-98 saabin..valitettavasti ei ollut ohjekirjaa.
kysyisin mitä tarkoittaa sport ja winter napit tai sitä ,että mikä on niiden tomitaperiaate.
ohjekirjakin kiinnostaa jos joku myy.
Maximus
"Viggen"
Viestit: 512
Liittynyt: To Marras 10, 2005 18:18
Paikkakunta: Lodz, Poland

Re: 2.3 turbo automaatti

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Sport kierrättää konetta pidemmälle ennen vaihtoa ja winter muistaakseni käytti 2. Vaihdetta liikkeellelähtiessä, eli suunnattu liukkaalle alustalle.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 2.3 turbo automaatti

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Winter käyttää kolmosta ilman momentinmuuntimen lukitusta helpottamaan liukkaalla liikkeellelähtöä.
Sporttiasento muuttaa lisäksi sähköisen kaasuläpän toiminnan agressiivisemmaksi, tosin sekin on ohjelmallisesti rukattavissa ihan millaiseksi vaan haluaa myös normiasennossa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: 2.3 turbo automaatti

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Eipä ole Winter -nappia tarvinnut mihinkään. Tosi nätisti nämä lähtee liikkeelle liukkaallakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
onnieemeli
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 10:17

Re: 2.3 turbo automaatti

Viesti Kirjoittaja onnieemeli »

Kiitoksia vastauksista!
Vastaa Viestiin