P1107

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Elmo76
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa

P1107

Viesti Kirjoittaja Elmo76 »

Tollanen koodi löytyi vikakoodien luvussa...MAP sensori vaihdettu ja siltikin Chek Engine valo syttyy... Toinen koodi oli B2295... eli ilmastoinnin säätömoottorivikaa... Mutta se ei varmaan aiheuta tuota valoa? Mitäs kantsis tehrä seuraavaks?? 8O

Saab 9-5 2.3turbo -99
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Kumman paineanturin tulit vaihtaneeksi ? Imusarjassa vai ahtoputkessa olevan
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Elmo76
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja Elmo76 »

vesa67 kirjoitti:Kumman paineanturin tulit vaihtaneeksi ? Imusarjassa vai ahtoputkessa olevan

Imusarjassa olevan anturin...
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4585
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

väärä anturi
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Elmo76
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja Elmo76 »

vesa67 kirjoitti:väärä anturi
Niinpä tietysti...
Sen anturin korjaamolla käskivät vaihtaa...
Mikäs anturi toi toinen sit on?
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Paineanturi ennen kaasuläppää
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Elmo76
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja Elmo76 »

aero t7 kirjoitti:Paineanturi ennen kaasuläppää


Josko taas yrittelis rassata...
eli onko tuo anturi se Intake Air Sensor 9174442 ??
Ja mistä sais edukkaasti sellasen hommattua??

tyhjäkäynti heittelee jne...
ysifemma
"Viggen"
Viestit: 682
Liittynyt: To Loka 08, 2009 23:04

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja ysifemma »

Saab 9-5 2.0t 1998
ysifemma
"Viggen"
Viestit: 682
Liittynyt: To Loka 08, 2009 23:04

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja ysifemma »

Saab 9-5 2.0t 1998
aero t7
"Aero"
Viestit: 413
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 14:35
Paikkakunta: vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja aero t7 »

Tuon ikäisessä t7:ssa on erikseen
paine ja lämpö anturi ahtoputkessa.

Eli toi
http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1423099
missä kummatkin on samassa ei käy.

Esim multa voi kysyä yv:llä sitä imuilman lämpö anturia
joka on melkein uusi..
v###u onneks on Saab (taas on saabistilla saab)
-03 95 aero A steg3
Ex-206 rc
ex-05 93 ss aero
#ssk-4707#
ex-99viggen e85 nappe st3,2
ex -00 93aero
Elmo76
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: To Huhti 11, 2013 20:08
Paikkakunta: Vantaa

Re: P1107

Viesti Kirjoittaja Elmo76 »

Molemmat anturit vaihdettu ja edelleen ei vaan toimi...
Check Engine valo syttyy ja tyhjäkäynti heittelee välillä.
aero t7 kirjoitti:Tuon ikäisessä t7:ssa on erikseen
paine ja lämpö anturi ahtoputkessa.

Eli toi
http://www.rockauto.com/catalog/moreinf ... cc=1423099
missä kummatkin on samassa ei käy.

Esim multa voi kysyä yv:llä sitä imuilman lämpö anturia
joka on melkein uusi..
Vastaa Viestiin